Príbeh tohoto diela začína prozaicky, zákazník zavolal do Hennessey, že má doma Ferrari 458 Spider, ale už mu nestáčí jeho výkon. Na Venom GT sa ešte necítil a tak začal tento zaujímavý projekt. Zákazník teda doviezol svoje milované Ferrari a začala sa takmer polročná práca. Ferrari vyfasovalo dve malé turbá, ktoré tlačia maximálne len 7 psi (0,48 bar). Stlačený vzduch sa chladí v medzichladiči pracujúcom na princípe tepelnej výmeny medzi vzduchom a vodou. Systém používa dva wastegaty, každé turbo má svoj. Všetky potrubia boli vyrobené namieru priamo v Hennessey. Rovnako aj výfuk bol vyrobený namieru v Hennessey. Nasledovalo dlhé ladenie, po ktorom sa dostavil výsledok. Výkon vzrástol zo sériových 419 kW (570 k) na 543 kW (738 k) pri 8400 otáčkach. S týmto výkonom už nebol problém zrýchliť na stovku pod 3 sekundy. Krútiaci moment má po úprave hodnotu 721 Nm pri 5600 otáčkach. A turbodiera? Tá nie je, malé turbá ťahajú hneď. Zvuk motora veľmi neutrpel, len synfónia maranellského osemvalca je doplnená občasným pískaním túrb.
V Hennessey naložili do Ferrari dve turbá a zvýšili výkon na úctyhodných 738 koní
Po úprave motora vyzeral motorový priestor zle. Bolo potrebné s tým niečo spraviť. Chlapci v Hennessey sa toho ale nezľakli a vytvorili nové diely do motorového priestoru, za ktoré by sa nemuseli hanbiť ani v Maranelle. Nasledovali čierne disky HRE, znaky Hennessey a Twin-Turbo vedľa zadných svetiel a... A to je všetko. Nič viac sa nemenilo. Karoséria Ferrari 458 Spider je tak krásna, že by bolo hriechom tam niečo meniť. To isté platí pre interiér, ten tiež zostal sériový. Na podiv sériová je aj prevodovka, pretože ako v Hennessey zistili, je dosť predimenzovaná a nemá so zvýšeným výkonom žiadne problémy. Podvozok a brzdy sú na tom rovnako, 738 koní im nerobí problém. Toto Hennessey Twin-Turbo Ferrari 458 Spider je zatiaľ jediný exemplár. Ak by mal o úpravu záujem niekto ďalší, nie je problém. Stačí ak si pripraví 59995 dolárov a Ferrari 458.
Motorový priestor ako z Maranella
Zdroj: jalopnik.com