Nie všetko je len o výkone. Tuning obsahuje aj zaujímavý bodykit. Ten pozostáva z nového predného nárazníka so spojlerom, novej masky chladiča, bočných prahov a nového zadného nárazníka s difúzorom. Doslova nepriehľadnuteľné je zadné krídlo z uhlíkových vláken.
Dovolím si povedať, že zmeny pod kapotou sú lepšie. Mugen nechal v aute pôvodný motor, ktorý však dostal preplňovanie. Za zvýšením výkonu stojí aj nový výfuk, nasávanie a zmenená riadiaca jednotka. Výsledná sila 1,5 litrového agregátu je 115 kW (156 k). Krútiaci moment narástol zo 145 Nm na 185 Nm. Elektromotor pridáva ďalších približne 20 koní. Pri hmotnosti 1188 kg bude mať táto Honda celkom slušné zrýchlenie.
Na Slovensku síce hybrid od Mugenu nekúpite, no neužijú si ho veľmi ani Japonci. Limitovaná edícia 300 kusov nájde majiteľov veľmi rýchlo.
Bodykit spôsobuje, že CR-Z vyzerá agresívnejšie. Túto Hondu si určite zapamätáte podľa veľkého karbónového krídla.
Mugen postavil CR-Z na 17 palcové kolesá, ktoré obul do pneumatík Dunlop Direzza Z II. S nárastom počtu koní išiel hore aj výkon brzdového systému. Na koniec pridám pár horších správ. CR-Z Mugen RZ bude len pre japonský trh. Kúpiť toto auto nebude jednoduché ani v Japonsku, keďže Mugen a Honda plánujú vyrobiť len 300 kusov.
Zdroj: autoblog.com
Prečítajte si aj: Urobí Honda i malú NSX?
Mugen neupravoval interiér. Pracoval na zvýšení výkonu a vylepšení vzhľadu.
Japonské slovo mugen v preklade znamená sen, fantáziu alebo nekonečno.