A čože sa skrýva pod kabátikom tohto, nebojíme sa povedať, pekného kupé? Začnime tým zakladným - motorom. Ten je v sérií 3.8 V6, avšak tu dostal stroker kit (kit na zvačšenie objemu) až na 4.1 litra. Na toto všetko sa ešte pridalo turbo, nový manažment motora a celé sa to spriahlo so sekvenčnou prevodovkou od HKS. A výsledok? Krásnych 550 PS!!! Motor samozrejme nie je všetko, takže aj karoséria prešla menšou evolúciou. Najprv sa totálne odstrojila a nechala vylúhovať celých 5 dní v koktaile, ktorý odstránil všetko okrem samotného kovu (akékoľvek aj nepatrné časti izolácie napríklad). Takto odlahčená kasňa sa zpevnila bodovými zvarmi a inštaláciou bezpečnostnej klietky. Následne sa všetky možné plechy nahradili karbónovými, čím sa ušetrilo oproti pôvodným častiam 50 až 80%. Toto celé nakoniec roluje na 18" diskoch. Čerešnička na torte je samotné sfarbenie vo farbách hlavného sponzora Red Bull.
Tak čo, páči sa vám nový image tohto juhokórejca?