Sivomodrá kombinácia v spojení s upraveným bodykitom dodávajú autu eleganciu a potrebnú dávku agresivity
Technických zmien prebehlo viac. Veloster má okrem nitra nové nasávanie vzduchu od spoločnosti AEM, regulátor tlaku paliva a chladič. Na zvýšení výkonu sa podieľa aj výfukový systém Magnaflow. Viac kilowattov znamená väčšie namáhanie spojky, ktorú teda nahradili novou od výrobcu SPEC. Ďalším na zozname zmien je kompletný podvozok KW. Veľkou prestavbou prešli aj brzdy. Bližšie podrobnosti však nezverejnili.
18 palcové kolesá krásne vypĺňajú blatníky. Za nimi sa ukrýva posilnený brzdový systém
Atmosférický radový 4-valec má mierne väčší výkon (163 k) najmä vďaka krátkodobému zvýšeniu výkonu nitrom, novým výfukovým systémom a priepustnejším saním.
V kufri sa nachádza nádrž pre nitro aj elektrický skrutkovač. Zvláštna kombinácia
PM Lifestyle Veloster má namontované 18" tmavé zliatinové disky Konig Deception. Exteriér je upravený v štýle karbónu, ktorý využili v hojnom množstve. Z uhlíkových vláken je kapota, kufor a zadný difúzor. Celkový bodykit zahŕňa zmenené nárazníky a spodné časti nástupných líšt. Modrú farbu karosérie, tak ako vo všetkých velosteroch pre SEMA, zabezpečila firma BASF. Spätné zrkadlá pochádzajú z modelu Genesis.
Celému exteriéru dominuje využitie uhlíkových vláken. Vyzdvihujú výnimočnosť celého Velostera
Kým vonkajšku kraľujú uhlíkové vlákna, interiéru koža. Všetky sedadlá a stredovú konzolu pokrýva svetlohnedá koža, ktorá je na A stĺpikoch doplnená sivým semišom. Ozvučenie zabezpečuje okrem iného aj 10 palcový subwoofer a 400 W zosilňovač. Vymenenili tu aj kompletnú kabeláž. Ako bonus sa za zadnými sedadlami nachádza priestor pre uloženie náradia. Prečo a ako sa tam dostalo? Nikto nevie.
Kožené športové sedadlá posádku udržia špeciálnymi bezpečnostnými pásmi, ktoré v zozname doplnkovej výbavy nenájdete