Nehľadajte tu žiadnu supermodernú techniku. Za zadnou nápravou je 3,6 litrový šesťvalcový boxer chladený vzduchom. Ten vychádza z pôvodnej pohonnej jednotky.
Základ je z Porsche 911 993, no tvarom chce pripomínať klasickú sériu F
3,6 litrový 6-valec
Ďalšia spoločnosť, ktorá sa zaoberá tuningom 911-tky je Kaege. Podobne ako Singer si cení dizajn klasicky z 60.-70. rokov. Kaege pritom vyzerá ako klasická 911 série F. V skutočnosti však ide Porsche 911 993, ktoré významne upravili. Nehľadajte tu žiadnu supermodernú techniku. Za zadnou nápravou je 3,6 litrový šesťvalcový boxer chladený vzduchom. Ten vychádza z pôvodnej pohonnej jednotky.
Kaege Evergreen preberá aj iné technické prvky z generácie poslednej vzduchom chladenej 911, z typu 993. Ide o klimatizáciu, 6-stupňovú prevodovku, brzdy, viacprvkové zavesenie vzadu a airbagy.
Interiér kombinuje retro aj modernu
Nečakajte žiadny šialený výkon. Vzduchom chladený motor dodá 221 kW (300 koní), ale vzhľadom na hmotnosť 1195 kg dokáže s autom veľmi slušne hýbať. Samozrejme, všetka sila putuje na zadnú nápravu. Za slušnou váhou stojí široké využitie kompozitných materiálov. Spoločnosť Kaege nezostala pri originálnom podvozku. Ten pochádza od inej nemeckej firmy KW.
Interiér kombinuje klasický vzhľad s modernejšími prvkami. Nájdete tu napríklad kárované prešívanie a retro rádio Becker Mexico. Volant s airbagom dáva interiéru modernejší nádych. Na prístrojom paneli je už tradične 5 budíkov.
V exteriéri znalci okamžite spoznajú, že nejde o tradičnú 911 série F. Auto je omnoho širšie. Vzadu nájdeme dvojitú koncovku výfuku, ktoré sú blízko pri sebe. Vpredu zase bije do očí karbónový spliter. Zaujmú tiež dvojfarebné kolesá Fuchs. Je to prosto nádherný kus, čo poviete?
Zdroj: carscoops