Namiesto pôvodného loga Mercedesu sa po úprave na čele vozu nevyníma nič, len obrovská rozdľavená papuľa. Tou sa dostáva vzduch k motoru. A teda že ho nebude treba málo. Kicherer ponúka dva stupne úprav hnacieho agregátu, aj keď sa v zásade jedná to isté. Totiž miesto pôvodných 521 koní ich úpravca dokáže pod kapotu napchať až 630. To docieli namontovaním nového výfukového systému, iným filtrom sania a premapovaním ECU. Keď si objednáte druhý stupeň, k tomuto všetkému pribudne ešte športový katalizátor a množstvo koníkov povyskočí na 650 k. Krútiaci moment tiež nepríde skrátka - je slušných 720 Nm.

Že to nie je nezanedbateľný rozdieľ? Tak ak niekto z vás dokáže spoza volantu pri týchto číslach rozoznať 20 koní navyše, tak sa ospravedlňujem, že to vidím tak jednoducho :). Každopádne asi vás bude zaujímať, že so silnejším paketom sa Supersport GT/R dostane na 100 km/h za 3,5 sekundy. Maximálna rýchlosť? Pekných 320 km/h.


Poďme ešte k zopár úpravám zvonka. Okrem ručne vyrábanej mriežky Kicherer pridá pár detailov i na spätné zrkadlá, a 20" kolesá zarazené hlboko do blatníkov karosérie. Ultra nízky pojazd nie je ale prekážkou, pre vjazdy do garáží je namontovaný Front Up systém, ktorý nadvihne prednú časť auta o pár centimetrov.