Výrazné zmeny tváre majú na svedomí veľké sacie otvory v nárazníku.
Prvé čo zaujme sú veľmi výrazné zmeny vonkajšku. Možno si to ani nevšimnete vďaka už od série bacuľatým krivkám, ale táto Panamera Turbo je po úprave širšia o celých 60 mm! Limo okrem lepšej stability dostalo ešte usadlejší a sebavedomejší dojem. Ten pomáhajú vytvárať iný predný nárazník, bočné prahy a samozrejme zadný difúzor. Veľké 22" kolesá pasujú do povytiahnutých blatníkov takmer na chĺp. O sile a rýchlosti zasa hovoria prieduchy v kapote a samozrejmosťou je zadné krídlo, bez ktorého si tuning Panamery hádam ani nevieme predstaviť. Nuž a je tiež jasné, že Panamera sedí bližšie k vozovke o 30 mm.
Áno, biela je teraz na superšportoch veľmi IN. Ale ozaj v nej vyzerá dobre aj Panamera?
Biela farba v kombinácii s preplácaným bodykitom pôsobí "angličákovsky". Je to škoda.
Motor dostal drobné zmeny v podobe zvýšenia výkonu o 59 kW, teda 80 koní pridania 120 Nm. To sa dosiahlo iným manažmentom motora a Hamann hovorí, že na týchto zmenách stále pracuje. Klientov v budúcnosti čaká ešte viac koníkov...
Panamera bez zadného krídla - to jednoducho nejde.
Toto je teda Hamannova verzia Panamery. V TopSpeede sme sa už rozplývali nad vkusnou úpravou ruského tunera TopCar. Nemec na to išiel klasickým a jednoduchým štýlom - rozšíriť, pridať, obliecť do módneho obleku. Áno, biela je teraz na superšportoch veľmi IN, ale naozaj v nej bude dobre vyzerať i Panamera? V hociakej farbe pôsobí veľmi tlsto, a biela to istotne nezachráni. Taktiež o vkusnosti úprav, alebo o nejakej elegancii by som dosť polemizoval. Spojlery a doplnky pôsobia na silu a akoby bez myšlienky. Táto úprava je pre mňa sklamaním, Hamann vie robiť pekné autá, tu sa však trochu podkĺzol...