Aventador rozhodne neprišiel u Novitecu zkrátka. Exteriér vylepšili (no nazvime to tak, i keď nie každému sa to musí páčiť) karbónovým bodykitom s novým spojlerom, prieduchmi na kapote a iným krytom motora. Aby Arabi v Londýne nefrflali že to nemá šťavu, presne v ich štýle sú bočné prahy, zadný spojler ála SV a agresívny difúzor. Zákazníci si môžu objednať i nastaviteľné pružiny KW a 20, alebo 21 palcovév zliatinové disky s pneumatikami Pirelli P-Zero. Interiér je k dostaniu v hociakej koži s karbónovými detailmi a audiosystémom Revox.
V pôvodonom stave neostal ani 6,5-litrový motor V12. Jeho 515 kW (700 k) je podľa Novitecu o ničom, a ponúkajú pár balíkov zvýšenia výkonu od 531 kW (722 k) a 704 Nm až k 550 kW (748 k) a 722 Nm. To samo o sebe neznie nijako závratne, Novitec ale úpravami ako dve turbá, nové sanie, vysokovýkonná palivová pumpa či pozmenená mapa ECU dokáže nadopovať motor až k 713 kW (969 koní) a krútiacemu momentu 912 Nm. To už je iná káva, a auto s takýmito parametrami akceleruje na stovku za 2,8 sekúnd a dvesto pokorí za 7,4 sekúnd.