Kus po kúsku sa to po rokoch pracovania v voľnom čase konečne podarilo. A ja som rád, pretože mnohé takého koncepty prestanú tvorcov baviť skôr než sa dostanú do polovice. Trpezlivosť a odhodlanie sú tie najdôležitejšie kusy náradia. MegaTwingo má s pôvodným autíčkom spoločné len niektoré čŕty karosérie. Najväčšou peckou z vonku je extrémne rozšírenie a zníženie svetlej výšky. Najväčšou peckou vnútri je V8 Rover objemu 3,5 l uložený pred zadnou nápravou.

Úpravy sú, ako vidíte z obrázkov podstatne komplexnejšie. Auto je kompletne odľahčené, prestavané, má priečne uložené formulové tlmiče a hlavne pomocný trubkový rám, ktorý drží ťažký motor na mieste. Twingo V8 Trophy je dvojmiestne šialenstvo s pevnou prepážou za sedadlami, aby pobyt v interiéry s mohutným motorom bol pre posádku pre sálavé teplo vôbec znesiteľný.

Lazareth, pôvodne zákazkový stavbár motocyklov, pomenoval svoje dielo Twingo V8 Trophy. Mrzuté trošku je, že Twingu nedal o čosi výkonnejší V8. Starý Rover 3,5 V8 nebol zlý motor, v časoch svojej slávy, no dnes je na výber toľko lepších alternatív... Lazareth totiž tvrdí, že tento motor má max. výkon 180 k. A to je dnes teritórium dobre urobeného dojlitra.

Projekt je na predaj, za rovných 70 000 €.
Ak máte podobné chute a trošku času, skočte na www.lazareth.fr - budete prekvapení

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 12 obrázkov