Nemôžem povedať, že sa mi páči, ale ani to, že by som ho nechcel v garáži... Nemáte sa mi prečo čudovať. AMG natlačili pod kapotu CLS-ka velmi slušných 415 kW (557 koní) a 700 Nm. Ale to by nebolo Mansory, aby nezmenili i to, čo AMG považuje za maximum. Podľa parametrov to môže vyzerať, že v AMG sú dokonca skúpi na kone pod kapotou. Mansory totiž vytlačili z 5,5-litra V8 477 kW (640 koní) a 900 Nm! Údajne iba zmeneným softvérom motora a športovým vzduchovým filtrom. CLS je po karbónovej kúre trocha širšie. O 50 milimetrov na prednej náprave a vzadu až o 80 mm.
Ako vášmu oku neuniklo, karbón sa vyskytol na prednej maske, nárazníku a kapote. Na boku sú ním zasa vytvarované veľké prieduchy od motora. Vzadu monštruózne prepracovali nárazník a difúzor, na veku kufra celok dopĺňa decentná lišta. Styk s povrchom vozovky udržiavajú 20 palcové pneumatiky o rozmeroch 265/30ZR20 vpredu a 305/25ZR20 na zadných kolesách.