Mimoriadne kvalitne spracovaná červeno-čierna kombinácia interiéru pristane
Audi R8 má niekoľko exteriérových kozmetických zmien, ktoré však nie sú tak výrazné ako by mohli byť. Športiak má novú kapotu, prednú masku a nárazníky. O väčší prítlak sa stará nový predný predný spojler. Vzadu je samozrejmosťou difúzor. Aerodynamické vylepšenia sú opticky podporené použitím karbónu, ktorý si našiel cestu na kapotu, spätné zrkadlá, rám čelného sklal...
Predná mriežka sa musela zaobísť bez tradičných štyroch kruhov. Namiesto znaku dostala uhlíkové vlákna
Je potrebné venovať sa aj zadnej časti časti auta, ktorá je dokonale zladená. Prispieva tomu najmä decentné krídlo. Upravený interiér zaujme každého, kto nazrie dnu. Krvavo červené kožené čalúnenie nenechá chladným ani zarytých flegmatikov. Spoločnosť Mansory sa však vydala cestou prispôsobovania. Zákazník si tak môže vybrať z mnohých doplnkov. Jedinou istotou je bohaté využitie uhlíkových vláken, kože a dokonalé spracovanie. Spomínané uhlíkové vlákna sú roztrúsené po celom interiéri. Nájdeme ich na prístrojovej doske, hlavici radiacej páky, stredovom tunely, dverách ale aj na volante. Audi R8 sa môže pochváliť aj fosforeskujúcimi hliníkovými pedálmi a lištami dverí.
Mierne rušivým dizajnovým prvkom je zatiahnutá strecha. Taký je však osud mnohých roadsterov
Aby to bola vec kompletná, Audi R8 V10 Spyder podstúpilo aj úpravu motora. 5,2 litrový V10 FSI svojou potenciou nestačil a jeho výkon narástol z 386 kW (525 k) na 406 kW (552 k). Tuneri neostali nič dlžní ani krútiacemu momentu, ktorý dosahuje vrchol pri 550 Nm. Splodiny sa z motora odvádzajú novým športovým výfukovým systémom. S vysokým výkonom sa musia vyrovnať 20 palcové kolesá obuté od pneumatík 245/30 R20 vpredu a 305/25 R20 vzadu. Cenu takto upraveného Audi R8 V10, presnejšie nepoznáme samotnú cenu úpravy. Určite však môžete očakávať, že Mansory si za svoje majstrovstvo nechá patrične zaplatiť.
Zadnej časti dominuje zladené trio: krídlo, nový nárazník a difúzor