JM Cardesign Mini One R50

JM Cardesign Mini One R50

Sklamanie bude asi veľké, ale toto je čistý showcar a žiaden špeciál. Mini One R50 od JM Cardesign sa ukazuje na všetkých BMW akciách po celom nemecku a dokonale tak klame svojím svalnatým telom. Svoj život začala táto kára ako sériové Mini One, teda základný model "socka edition". Ťažko povedať, prečo sa práve z tejto verzie rozhodol nemecký tuner urobiť showcar.

Predná časť, vrátane kapoty, bola prevzatá zo silnejšieho brata Cooper S. Zadné partie zas skrášluje prítlačné krídlo zo špičkovej verzie John Cooper Works. Okrem kriklavej farby a mrakov nálepiek vás isto zaujme aj znížený podvozok H&R a 18" kolesá Work Wheels. Tie sedia tomuto autu ako uliate. Fakt pekné.

Čo ale zaváňa čistým tuzingom a nevkusom, to sú dvere v štýle "Lambo Side Doors" alias "LSD" (skratka LSD sa však pôvodne používala pre fet alebo pre označenie samosvorného diferenciálu). Ak mi niečo na upravených autách vadí, tak to je presne toto - zbytočnosť najvyššieho kalibru v podobe dohora otváraných dverí.

Trocha príjemnejšia atmosféra ale vládne po nastúpení do vnútra: špičkové sedačky Recaro, 4 bodové pásy Schroth alebo kompletná bezpečnostná klietka Wiechers. Zadné sedačky poputovali do koša a miesto nich tu pribudla nádrž z ostrého okruhového Mini. V tomto prípade sa však jedná o nefunkčnú vzorku, ktorá tu je len "akože" pre image.

Sklamanie dňa sa však dostaví pri pohľade pod kapotu. Miesto nadupanej motorárne tu na nás civí podvíživená atmosférická 1,6ka s výkonom 90 k (66 kW)... A nič na nemilom fakte nezmení ani kompletne upravený výfukový trakt.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 8 obrázkov

Čo poviete na túto úpravu? Je to len pózerstvo alebo to má podľa vás aj zmysel?


Pozrite si aj obe naše autorecenzie:

Test Mini Cooper S John Cooper Works R56

Test MINI Cooper S John Cooper Works