83.00
Ahojte, na zaciatok chcem napisat, ze informacie ktore prelozil fayn od pana z BMW su pravdive, ale starsieho data. Dovolim si tvrdit, ze toto vyjadrenie ma tak asi 10 rokov a je od pana, ktory z BMW odisiel v roku 2008 ked sa dobre pamatam. Odhliadnuc od toho za ostatnych 10 rokov sa toho v automobilovom priemysle naozaj velmi vela zmenilo. Hlavne co sa tyka manazmentu motora. A to je to najdolezitejsie, hlavne tykajuc sa zivotnosti motora a jeho komponentov.Aby som to len v kratkosti zhrnul, dnes sa pouzivaju RJ motora s velkym vypoctovym vykonom procesorov, cim je mozne kontrolovat omnoho viac faktorov ako minulosti. Zlom nastal cca v rokoch 2008 - 2010, kedy troj-jadrove procesory ponukli moznost kontroly a kompenzacie vykonu (rozumej znizenie vykonu) nielen na zaklade teploty vody a nasavaneho vzduchu, ale napriklad na zaklade teploty oleja, paliva, ale najzasadnejsie teploty vyfukovych plynov.A prave preto, ze tieto kompenzacie zasadne neupravujeme a nechavame nastavenia tak ako ich nastavili inzinieri z fabriky (vedia preco) a kazdy vyvoj upravy testujeme aj na zatazovej skusobni MAHA MSR500 ktora dokaze plnohodnotne simulovat jazdu po ceste, vieme garantovat ze nestupne teplota oleja nad urcene maximum, ani sa neroztopi turbo - lebo kontrolujeme teplotu vyfukovych plynov a podobne.Nebudem tu rozpisovat litanie, ani presviedcat niekoho na upravu, ked ju nechce. To je ako keby som vegetariana presviedcal na maso. Nasa spolocnost MM RACING existuje uz nejaky cas, keby to nefungovalo, asi by sme to davno zavreli. Mame mnozstvo spokojnych zakaznikov ktori sa opatovne vracaju. Urcite aj zopar nespokojnych, ale kto nic nerobi, nic nepokazi. Podla mna sa vsak skor jedna o neprajnikov. Najdolezitejsie vsak je, ze za ten cas ktory sa venujeme upravam, ked sa nam rozpadol nejaky motor, vzdy to bol motor nas a vzdy sme vopred vedeli ze uz skusame za hranicou..Dakujem za Vas cas, S pozdravom Marek
Jazdím na: Škoda Octavia, BMW M3
Odpovedať