Pozorné oko si všimne dizajnové zmeny na prvý pohľad.

Pozorné oko si všimne dizajnové zmeny na prvý pohľad.

Atmosférický šesťvalec s objemom 3,7 litra má štandardný výkon 241 kW (328 k). Európska verzia 370Z Nismo má po úprave 253 kW (344 k) a maximálny krútiaci moment 371 Nm. Američania dostanú ešte o 6 koní a 3 Nm viac. Motor spolupracuje výhradne so šesťstupňovou manuálnou prevodovkou, ktorá posiela výkon na zadné kolesá presne tak, ako sa vo svete športových áut patrí. Zrýchlenie z 0 na 100 km/h prebehne za 5,2 sekundy. Oproti štandardnej verzii to znamená zlepšenie o 0,1 sekundy. Maximálka je elektronicky obmedzená na 250 km/h. V oblasti výkonu došlo aj k úprave výfukového potrubia.

Továrenský tuning nie je o šialených výkonoch a exotických bodykitoch. 370Z si niečo takéto decentné zaslúži.
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 5 obrázkov

Spolu so zvýšením výkonu musí dôjsť aj k vylepšeniu bŕzd. Nismo posilnilo celý brzdový systém a postavil 370Z na 19 palcové zliatinové kolesá obuté do nizkoprofilových pneumatík.

Úpravca navyše nasadil 370Z decentné dizajnové úpravy, ktoré mali za úlohu najmä zlepšiť aerodynamiku auta. Predný nárazník má zlepšovať prúdenie vzduchu. Zadný spojler zvyšuje vo vyšších rýchlostiach prítlak. Pri pohľade zboku vylepšujú dizajn čierne prahy.

Nissan zaháji predaj v lete tohto roku. Cenu zatiaľ nepoznáme. Rovnako ešte nie je jasné či automobilka spustí predaj tohto športiaku aj na Slovenskom trhu.

Zdroj: autoblog.com

Prečítajte si aj: Nismo prichádza do Európy. Predstaví sa s Nissanom Juke