Áno, to je stále to isté auto ak by vám náhodou utekal zrak iným smerom...
Základ, na ktorom firma mcchip-dkr stavala, je GT-R R35 zo začiatku výroby, teda s výkonom 480 prípadne 485k a krútiacim momentom 588 Nm (aktuálne sa však GT-R predáva už s výkonom 550k). Po zásahu do riadiacej jednotky a po nahradení sériového výfukového traktu ladeným výkon vystrelil na úroveň 596k a 751Nm! Teda podstatné zvýšenie sériových čísiel. Škoda, že úpravca neudáva aj to, ako sa táto úprava dotkla napríklad zrýchlenia z 0-100 km/h alebo iných parametrov. Taktiež sa len môžeme dohadovať, ako sa nárast vyše 100 k a 150 Nm podpísal pod živostnosť jednotlivých sériových komponentov. Podvozok dostal znížené pružiny H&R o 30mm avšak brzdy sa neupravovali, tie sú už v základnej verzií viac než dostatočné.
Pomyselnou čerešničkou na torte je kompletné olepenie "gétéerka" do "wrap" fólie firmou CoverEFX. Celkom podarená kombinácia farieb a tvarov, čo poviete?