Áno, to je stále to isté auto ak by vám náhodou utekal zrak iným smerom...

Áno, to je stále to isté auto ak by vám náhodou utekal zrak iným smerom...

Základ, na ktorom firma mcchip-dkr stavala, je GT-R R35 zo začiatku výroby, teda s výkonom 480 prípadne 485k a krútiacim momentom 588 Nm (aktuálne sa však GT-R predáva už s výkonom 550k). Po zásahu do riadiacej jednotky a po nahradení sériového výfukového traktu ladeným výkon vystrelil na úroveň 596k a 751Nm! Teda podstatné zvýšenie sériových čísiel. Škoda, že úpravca neudáva aj to, ako sa táto úprava dotkla napríklad zrýchlenia z 0-100 km/h alebo iných parametrov. Taktiež sa len môžeme dohadovať, ako sa nárast vyše 100 k a 150 Nm podpísal pod živostnosť jednotlivých sériových komponentov. Podvozok dostal znížené pružiny H&R o 30mm avšak brzdy sa neupravovali, tie sú už v základnej verzií viac než dostatočné.

Pomyselnou čerešničkou na torte je kompletné olepenie "gétéerka" do "wrap" fólie firmou CoverEFX. Celkom podarená kombinácia farieb a tvarov, čo poviete?

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 4 obrázkov