Aero balík vyvíjali vo veternom tuneli
Návrh aero balíka však neriešili klasickým tuzerským spôsobom, ale strávili hodiny vo veternom tuneli. Dopracovali sa k sade spojlerov, ktorou optimalizovali už aj tak výborné obtekanie vzduchu. 812 znížili o 35 mm pomocou nových športových pružín. Ponechali pri tom jedno veľmi dôležitú vlastnosť auta, a to schopnosť dvihnúť predok o 40 mm, čo pomôže napríklad pri prejazde retardérmi.
Výfuk z inconelu je ľahší o 11 kg
Novitec stále pracuje na zvýšení výkonu 6,5 l atmosférického V12, takže v tejto úprave zostáva motor v sériovom stave, to znamená 800 k a 718 Nm. Dokončili však posledný diel výfuku, ktorému prisúdili priemer 110 mm a vyrobili z lešteného alebo matného nerezu. Zákazníci môžu siahnuť aj po variante z inconelu, kde usporia oproti sérii 11 kg. Obe verzie ponúkajú diaľkovo ovládanú aktívnu klapku výfuku.
Ako sa hovorí, kolesá robia auto a v Novitecu to vedia. A tak zo spolupráce so spoločnosťou Vossen vzišli nové disky pre taliansky supercar. Vpredu 21-ky a vzadu 22-ky s pneumatikami Pirelli P-Zero a rozmermi 275/30 pre predné kolesá a 330/25 pre zadné.
zdroj: carscoops.com
foto: Novitec