Základom celej úpravy je sériové Maserati GranTurismo MC Stradale. Na jeho motor 4,7 V8 Novitec nainštaloval mechanicky poháňaný kompresor, ktorý pracuje pri tlaku 0.43 bar. V cene 23900 EUR za úpravu je zahrnuté aj komplet nové sanie, vstrekovače, úprava riadiacej jednotky a chladič stlačeného vzduchu. Toto všetko dostalo celkový výkon na úroveň 646 k (475 kW) pri 7,500 o/min. To je prosím o 196 k (144.1 kW) viac ako u fabrického originálu! Krútiaci moment vystrelil na krásnych 624 Nm pri at 5,600 rpm. Tento výkon sa na zadnú nápravu prenáša skrz 6,st automatickú prevodovku.
A ako sa zvýšenie výkonu premietlo do dynamiky auta? 0-100 km/h za 3.9 sekundy, 0-200 km/h za 11.4 sekundy a topspeed 306 km/h. Maximálka je však obmedzená kvôli "dĺžke" prevodových stupňov. Na toto má ale Novitec liek a ponúka možnosť zvýšiť maximálnu letovú rýchlosť až na 330 km/h.
Novitec Tridente Maserati GranTurismo MC Stradale
Veľa majiteľov tohto superauta sa však chce odlíšiť už na prvý pohľad, takže Novitec nezaháľa a ponúka pomoc aj v tejto oblasti. Tu sa však upravovalo striedmo a s citom, takže jedinou viditeľnou zmenou je ostro žltý lak, karbónová kapota ktorá lepšie odvádza teplý vzduch z motorového priestoru, znížený podvozok o 25mm ale najmä veľmi pekné trojdielne 21" a 22" kolesá NOVITEC TRIDENTE NM3. Vpredu majú rozmer 9Jx21 (pneu 255/30 ZR 21 Pirelli P Zero) a vzadu 11.5Jx22 (pneu 315/25 ZR 22 Pirelli P Zero).
Takže, spravili by ste takéto niečo svojmu milovanému Maserati GranTurismo? (čisto teoreticky :)