Závoďák s motorom uloženým v strede je široký 2040 mm a váži 1260 kilogramov. Vyrobí ho spoločnosť Novitec z Nemecka, ktorá už zopár zaujímavých kúskov automobilovej histórii podarovala. Srdcom TuLesta je V8ička s objemom 4,4 litra, ktorého každá vetva je preplňovaná vlastným kompresorom. Výkonová rezerva tohto agregátu je 571.8 kW (777koní) @ 8200ot. :). Krútiaci moment vrcholí hodnotou 727 Nm @ 6300 ot. O prenos sily z motora na ostatné hnacie ústrojenstvo sa stará 6 stupňová polo-automatická prevodovka s integrovanými samosvorným diferenciálom (motor v strede). Rýchlosti radí pilot pomocou karbónových pádiel za volantom.
Vďaka najlepším materiálom, aké dnes používame pri stavbe áut, (určite viete, že sú to hliník a karbón), dokázali konštruktéri Novitecu vyčarovať výkonovú hmotnosť TuLesta brutálnych 1.62 kg/k. Ako isto viete, tento parameter výrazne ovplyvnuje veľmi vela veličín, medzi kotré patrí aj zrýchlenie. Na 100km/h vie akcelerovať TuLesto za 3.4 sekundy. Rýchlosť 300 km/h pri plnom zaťažení prekonáte v sedadle tohto superauta za 22.6 sekundy a ručička tachometra zavŕši svoje pohybové znaženie na cifre 350 km/h.
Tento high tech sports car reprezentuje nový Novitec. Po 20tich rokoch pôsobenia na scéne prichádza na trh Novitec s projektom TuLesto, ktorý je zmesou toho naj, čo vyprodukovali v Novitecu doposiaľ a vizionárskych predstáv a zámerov, ktorými sa chce Novitec riadiť v budúcnosti. Viac detailov hľadajte na stránke www.TuLesto.com .
Anketová otázka na zavér: Čo vo vás evokuje dizajn Novitecu TuLesto a odkiaľ čerpali autori inšpiráciu pri návrhu dizajnu? Nám sa zdá, že celý top auta s kozmetickými zmenami prebrali od jedného z naj výrobcov supercars z Talianska...