Zijeme v dobe, kedy sa virtualizacia dostava z platformy serverovej aplikacie uz aj do bezneho zivota. Nasledkom toho je dnesna dospievajuca generacia uplne zblbnuta arkadovymi hrami a jednou gycovou trilogiou o americkom zivote s volantom a flasou rajcaku, ktora by sa mimochodom velmi zisla pri pozerani. Tento zazrak je dokonalou ukazkou B efektu vyssie opisaneho. Amici skoro celu dekadu preplakali pri modeli RS, az sa FHI rozhodli, ze aj na ich trh prinesu turbinu. Vdaka tomu su dodnes tak atraktivne tie kolesa, napadne pripominajuce 16-ky z STI RA 6 z roku 2000 a su pre nich kultove ako herec s dilemou, ake palivo si vybrat k svojmu menu. Na kompozicii fotky sa mi paci len odraz, je zahmleny a primopina dlane, drziace kolesa. To je vsetko. Zvysok je nasvieteny tak, aby to auto co najviac pripominalo tu staru herku, na ktorej tak rad jazdil McGyver. Co sa tyka samotnej upravy, designer nestracal cas s aerodynamikou. Fabrika vyse desat rokov hladala sposob, ako dostat co najviac vzduchu spred auta, co je pekne vidiet na poslednom modele. Dovod je jednoduchy, vsetko, co ide pod, ci cez auto, je zle a negativne to ovplyvnuje chovanie auta. Tu je to dokonale, cel predok je deravy ako statny rozpocet a pre istotu to poistili aj kapotou. Mozno nemali na vyber a menej vyrezanu pri vyssej rychlosti tlak vzduchu vystreloval ako KITT Michaela do akcie. V podobnom duchu je zmasakrovany aj zadok. Povodny umysel pouzit listu nad oknom, aby smerovala vzduch ku kridlu pekne neguje nieco, co za studenej vojny sluzilo ako radar a dnes to pod kodovym menom pritlacne kridlo privadza konzolistov do vytrzenia. Ak by totiz malo fungovat, tak na takej pake by pri maximalke spolahlivo urvalo kufor aj s pantami. To ale klasicky fanusik na ich domacom trhu pri hustej 110 na higvej, potiac sa, ci ho nesleduje cela eskorta chranicov-sluzicov asi nikdy nezisti a bude spokojny, ze ma delovicu, aku pol roka skladal v Need for Shit...
@555Ahoj Erik, vitaj na našej stránke. Dúfam, že sa z času na čas zastavíš. Na tvoje trefné postrehy z TKS som už i pozabudol. Som rád, že si späť, v plnej paľbe a sile... :) Keep it comin´.
@MaroS TopSpeed.skCaf, myslel som, ze toto je Elvisov projekt a ty si teraz v Rakusku a ucis ludi jazdit normalne? Zastavim sa aj osobne, ked spojazdnim poslednu navstevu kufra a ukazem ti vdaka tomu asi jedine carbon wing v SR, ktore ma niekto srdce nalakovat do farby auta :))))))))))))
@555Máš pravdu, pôvodne to je Elvisov projekt. Robím to s ním od začiatku leta. A tiež i toho inštruktora... a mnohé iné. PS: Viem o jednom "magorovi", ktorý nalakoval karbónovú kapotu i blatníky. :)
@MaroS TopSpeed.skBohuzial ma asi nepresvedci farebna kombinacia a potom je tu aspekt, ako sa na presnu repliku fabrickeho bude pozerat policajt. Ja sa na to pozeram tak, ze za podobne peniaze mam GRP so 4 uchytmi namiesto 10 na fabrickom ABS kridle a fabricke stoji cca 3x viac, lebo rastie len v rodnej krajine. Skoda, ze ho ten sikula trafil tak, ze mi prasklo krizom a uz nemam odvahu ho 2x restaurovat. A ten "magor" sa mi paci :)
Fotografie mi pripadaju take "sterilne" ako by to cele bola pocitacova grafika. Aj ked sa to tvari ako nasvetlene zhora, auto odraza az prilis vela svetla na bocnu stenu... A pokial je to virtual tuning, tak prve co by som vymenil je to az hnusne nevkusne zadne kridlo, ktore absolutne nepasuje. Vlastne auto je celkovo dodrbane: Z pohladu z predu auto vizualne nesediku ku pohladu z boku. Kym z predu posobi masivne (aj ked ako 555 poznamenal, dieravo), zboku je zase auto stihle.