Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 8 obrázkov

Celkovo vzaté, podarilo sa im to na slušnej úrovni nakoľko aj v tomto prípade platí, že menej je niekedy viac. Hlavným cieľom teda bolo spraviť z prvej generácie Z4 omladené auto ktoré ani časom nestráca svoj štýl a šarm. Zoberme si napríklad prednú časť - tu nájdeme mix dielov z novej generácie E89 napasovaných na starú E85. Pre niekoho čistá mäsiarčina ale treba uznať, že vo finále to nevyzerá až tak zle!

To isté sa dá povedať aj o zadnej časti, ktorá bola rozšírená do strán aby tak auto nabralo svalnatejší postoj. Celkom sexi.

Z4 dostala na podvozok to najlepšie od firmy KW a k tomu trojdielne kolesá Work VS XX ktoré sú vo farbe "Gunmetal". Vpredu o rozmere 9x20" ET32 a vzadu 11x20" ET32. Pneumatiky sú taktiež to najlepšie na trhu a tak tu nájdeme Dunlop Sport Maxx v rozmere 245/30R20 a 285/25R20. K podvozku patrí aj predná priečna rozpera, ktorá zvyšuje už tak vysokú tuhosť karosérie.

Po naštartovaní 3.0 R6 motora vás zaujme príjemný zvuk, ktorý sa šíri zo zákazkového výfuku značky Eisenmann (priemer koncoviek 76mm). Ten vám firma JM Cardesign dodá ako komplet k svojmu dielu. Čerešničkou na torte je potom úprava interiéru, kde sa takmer všetky diely lakujú do farby exteriéru.

Tak čo poviete, môže byť?