G-Power M6 Hurricane RR
Motor a najmä jeho výkon vznikol ďaľším vývojom 750 koňovej verzie SK III RS. Dvojité prepĺňanie SA T1-316, medzichladič vzduchu či odľahčené piesty Mahle dali dohromady so zmenenou mapou motora výkon 800 koní (588 kW pri 7500 ot/min) a 800 Nm (5000ot/min). Ten dokáže takmer dvojtonové kupé poriadne potrápiť. Akcelerácia na 100 km/h za 4,35 s, dvestovku pokorí za 9,5 s a ak vás masáž bránice naozaj baví, tak 300 km/h dosiahne z pokoja za 24,9 sekundy. Tachometer je vzhľadom k maximálnej rýchlosti ciachovaný do okrúhlych, v tomto prípade však nie nemiestnych 400 km/h.
Motor poháňajúci G-Power M6 Hurricane RR
M6 Hurricane RR jazdí na 20 palcových pneumatikách G-Power Silverstone clubsport o rozmere 255/35 ZR 20 a 285/30 ZR 20. Auto dostalo vlastný brzdový systém a tlmiče s deviatimi stupňami nastavenia. To všetko by však bolo k ničomu keby M6 v rýchlostiach rovnakých štartu lietadla stratila kontakt s vozovkou. Pri zemi ju preto drží predný a zadný karbónový spojler. Takže otázka - za koľko? Kompletné auto i s úpravou vyjde na 252,100Eur. Ak majiteľ M6 chce len úpravu motora na 750 k, tá stojí 56,000 ečiek. Status "najrýchlejšieho štvorsedadlového kupé" ešte nie je potvrdený, ale... stavme sa že bude ;)