Malý odchovanec z Mníchova si rešpekt získava nielen svojím širokým postojom a veľkými kolesami, ale najmä schopnosťami. Čítajte pozorne - pod kapotu išiel prepĺňaný 4,0-liter V8, z ktorého vypumpovali 441 kW (600 k) pri 7800 ot/min a 580 Nm! Čo to s autom robí? Na stovku ho to doslova nakopne za 4,4 sekundy a maximálka? Predpokladá sa 330 km/h. Teraz šomrete popod nos, prečo o tom teda básnim, keď sa len predpokladá. Totiž nemecký novinár ho zobral na dialnicu, a dosiahol topspeed 314 km/h. To ale iba preto, že mal v ruke prototyp, ktorý mal nastavený omedzovač v riadiacej jednotke. G1 teda má poriadne svaly i zuby, a že vie kusnúť, o tom netreba pochybovať.

314 km/h kvôli obmedzovači v ECU. Zíííív... ;)

Motor je transplantovaný a potunený z M3, myslím ale, že to nikomu asi vadiť nebude. Malý blesk jazdí na 20" diskoch, dostal nový výfukový systém, zavesenie a karbónovú kapotu. Nebrzdí sa ničím iným ako keramickými brzdami.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 5 obrázkov