BRABUS zo 4-litrového BiTurbo V8 (M178) dostal 558 kW (800 k) a elektronicky obmedzených 1000 Nm.

V Brabuse majú názor, že výkonu nie je nikdy dosť. Zo 4-l BiTurbo V8 (s kódovým označením M178) dostali 588 kW (800 k) pri 6700 otáčkach a elektronicky obmedzených 1000 Nm pri 3600 otáčkach. Brabus tieto čísla dosiahol výmenou turbo dúchadiel za väčšie modely a priechodným výfukovým systémom s nastaviteľnými klapkami. O riadenie motora sa stará prídavná riadiaca jednotka Brabus PoweXtra. S týmito výkonovými parametrami modely Brabus 800 zrýchľujú z 0 na 100 km/h za 3,1 sekundy u triedy S a rovné 3 sekundy u triedy E. Maximálna rýchlosť je nezmenená z dôvodu, že Brabus nemá deaktiváciu obmedzovača rýchlosti k dispozícii. U podvozku a prevodovky môžete počítať len z rekalibráciou od Brabus-u.

Bokom u Brabus-u neostal ani exteriér automobilov, tu vám vie Brabus dodať nové aerodynamické panely vyhotovené prevažne z karbónu. V rámci diskov mate už tradične k dispozícii niekoľko variantov, sú to Monoblock M a Monoblock F vo viacerých rozmeroch. Interiér je možné prečalúniť kožou podľa vášho individuálneho priania, maličkosti ako koberčeky s logom úpravcu, hliníkové pedále, ale aj nové pádla radenia sú samozrejmosťou. Pýtate sa na cenu? Tá závisí od konfigurácie každého automobilu, nedá sa počítať, že by šla pod 300 000 € u triedy S a pod 250 000 € u triedy E. Na zaver vám pre potešenie pridávam video výfukovej symfónie Brabus.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 9 obrázkov