Kľučom k úspechu je podľa PPI výkonová hmotnosť (od nás majú za to veľké +). Kilá sa likvidovali, kde sa len dalo. Posilňovacia kúra nemohla obijsť motor a pohonné ústrojenstvo. Úpravou prešlo aj riadenie, podvozok a brzdy.
Špecifikácia PPI Razora GTR je nasledovná: šprintovať na kilo vie za 3,7 sekundy, maximálka predstavuje cifru 332 km/h. Výkon motora je rovných 580 kobýl a krútiaci moment vyprdukovaný na kľuke je 600 Nm.
Lepšiu adhéziu a dokonalejšie chladenie všetkých cyklicky a dynamicky zaťažených komponentov umožnuje nový široký bodykit, ktorý je vyrobený z rovnakého karbónu, aký môžeme nájsť vo formuli 1, alebo v leteckom priemysle. Interiér zdobí kombinácia čiernej a oranžovej kože. Ergonomicky zdokonalený volant je tiež produktom PPI. V kokpite pilota pribudli obklady z karbónu, koberčeky s logom výrobcu PPI a zopár iných drobností.