Pod kapotou je pôvodný 6,2 litrový V8 bez prepĺňania vyšľahaný na vyše 600 k a 750 Nm. Podarilo sa to väčšej vetve sania na 82 mm, čiptuningom, ostrými vačkami, leštenými kanálmi hláv valcov... Prečo teda model označujú C74, keď motor nezväčšili? Je to šírka rozchodu zadnej rozšírenej nápravy, na ktorej sa vrtia dva 11 palcov široké plášte (teda 305 mm). Celá prerábka nie je, prekvapivo, extra drahá. Renntech si za túto kompletku s aktívnym až do 100% samosvorom, kompletne nastaviteľným športovým pružením, výkonnejšími brzdami a novými stabilizátormi pýta 30 000 dolárov, čo je 21 600 €.
Štvrť míle zvládne C74 za 11,4 s
Maximálka je 328 km/h
obmedzovač posunutý na 7 400 ot
Kompletný zoznam úprav pripájam v angličtine:
news.renntechmercedes.com
EXTERIOR AERO PRODUCTS
- Full Carbon Fiber Widebody kit (prototype shown)
- Carbon Fiber Rear Decklid Spoiler
- Carbon Fiber Front Splitter
- Carbon Fiber Rear Diffuser w/ Integrated Exhaust Tips
- 19 x 9.5" Front / 20 x 10.5" Rear Signature 3 Piece Forged Aluminum Wheels
- Nitto INVO Performance Tires, 275 / 30 / CR 19 Front, 305 / 25 / CR 20 Rear
PERFORMANCE PRODUCTS
- RENNtech Carbon Fiber Airbox and High Performance Air Filters
- Custom Air Inlet Panel (prototype)
- 82mm Throttle Bodies
- Upgraded Camshafts
- Modified Ported and Polished Cylinder Heads
- RENNtech ECU / TCU Software Upgrades
- Stainless Steel Headers
- Sound and Performance Pipe
- 100% Locking Limited-Slip Differential
- Fully Adjustable Sports Suspension
- Performance Braking Package stage 3 by RENNtech
- Carbon Fiber Front and Rear Stabilizer Braces
SPECIFICATIONS
- Engine: 6.2L V-8
- Power: 605 HP @ 6000 RPM and 555 LB-FT
- 1/4-mile: 11.4 sec @126 MPH
- Standing Mile: 185 MPH
- Max Speed: 204 MPH
- Rev limit: 7400 RPM