AC Schnitzer pridal elegantnej 550i bodykit, ktorý z nej urobil skutočný sportsedan. Ako prvý si asi všimnete pochrómovanú prednú mriežku, predný spojler z karbónu, ktorý má pomáhať chladiť brzdy a obmedzovať množstvo vzduchu prúdiace pod auto. Pre lepšie "vyťahovanie" vzduchu z pod auta je v zadnom nárazníku vstavaný difúzor, ktorý pre celistvosť mohutnosti dopĺňajú nové prahy a dva decentné spojlery na zadnej kapote a na konci strechy.
Vnútro je v zásade pôvodné, spodné časti má však navrhnuté v béžovo-bordovej ktoré s čiernymi hornými partiami vytvárajú trojfarebný interiér. Samozrejme, jedná sa o predvádzací kúsok. Perspektívny klient si môže navoliť vnútornú kombináciu podľa svojej chuti, dokona si zaželať aj jednofarebné, len čierne vnútro. O umocnenie športových zážitkov starajú naozaj pekné športové sedačky s retro štvorcovaným prešívaním.
Výkon ACS5 vzrástol zo sériových 407 k pre 550i na krásnych 540 k. Jasné, nová M5 má síce o 20 k navyše, ale tento samotný rozdiel pri tejto sile je schopná rozoznať asi len presná meracia technika. Zrýchlenie na stovku ACS5 skrátilo o 0,4 s na 4,5 s a po odblokovaní elektronického obmedzovača je maximálka 320 km/h. Veľmi podstatná info pre jazdcov/pilotov je, že ACS5 má do pohonu zadných kolies použitý aktívny samosvor so závernosťou až do 75%.
Keď auto rýchlo rozbehnete tak ľahko, je nutné ho aj bezpečne zastaviť. Prednú nápravu preto krotia 8-piestikové strmene a vlastne kompletne prepracovaný brzdový systém vpredu. Ďalšou úpravou z kategórie "povinných" je nový tlmič výfuku. Ten AC nazval „Sports Trim“ a okrem toho, že vyzerá úžasne má mať taký aj zvuk. V Aachene pamätali na individualitu. Preto na ACS5 ponúkajú 4 druhy diskov vo veľkostiach 19 a 20". Vydarená úprava, čo poviete? Zaujímavé je si uvedomiť, že tento komfortný sedan má parametre hodné označenia supercar, pritom komfortne odvezie 4 pasažierov.