Paradoxne práve o motore pod prednou kapotou sa Škoda vôbec nezmieňuje. Vieme si ale všetci predstaviť, že by použila nejaký silnejší agregát, napríklad ten z Fabie RS. Potom by svojím svalnatým dizajnom korešpondovala s jazdnými schopnosťami. Stavba vozu je viditeľne prikrčená k zemi a vytiahnuté blatníky, v ktorých sa udomácnili 19-palcové disky z ľahkých zliatín dávajú Rapidu "šťavu". Predný nárazník s karbónovým lízatkom je iný v porovnaní so sériovou verziou a mriežka v ňom je veľmi pekný detail. Tam však zmena pri pohľade z predu nekončí, pretože na koncepte Rapid Sport vymenili klasické halogénové svetlá za xenónové (u bežného Rapidu nedostupné).
Športové prvky potom pokračujú prieduchmi na kapote a z boku zvýraznenými bočnými prahmi, ktoré musia sekundovať už spomenutým svalnatým blatníkom. Dizajnovo podarená je zadná časť, prepracovaný nárazník s karbónovým difúzorom poskytuje domov pre dvojicu lichobežníkových koncoviek výfuku. Samozrejmosťou je spojler na hrane veka kufru. Škoda to ale trocha "prepískla" so zadnými lampami svetiel.
Zbarvenie je totožné so skicami, teda červená metalíza Corrida a sivá Steel, ktorých vzájomný prechod vytvára akýsi rýchly pás cez karosériu auta. V interiéri je podľa správ iný volant a sedadlá Recaro, fotografie ale zatiaľ nemáme. Ako som už písal na začiatku, Rapid Sport môže byť predzvesťou RS-ky, a Škoda si týmto konceptom len testuje potencionálny záujem. Nebolo by na tom nič čudné, čudné by ale bolo, ak by ľudia neprejavili o takéto auto záujem...