Na prvý pohľad si možno toto Porsche pomýlite s RAUH-Welt Begriff, vzhľadovo ale nie je tak extrémne. Jeho sila pochádza z 3,6-litra, na ktorom technici vymenili blok motora a poriadne ho oturbili slimákmi od PUTZ Motorsport. Na kolesá vo výsledku ide 450 kW (604 k) a 847 Nm. K tomu doladili zvukovú kulisu Cargraphic novým výfukom so športovým katalyzátorom a diferenciál s omedzenou svornosťou dodal Drexler.
Tento nadopovaný "dôchodca" jazdí na diskoch RS 10x18 a 13x18. Podvozok pritvrdili pružinami KW Racing Competetion Variant 3. O tom, že je to hardkorové vozenie a nie auto pre pozérov, presvedčí každého ochranná klietka a škrupiny Recaro. Prístrojová doska je kus karbónu s centrálnym otáčkomerom a...-ničím iným. K dispozícii je telemetria a pod sedadlom nájdete hasiaci prístroj. Projekt zabral 800 hodín práce a 200.000 Eur.