ako z estetickej stránky je video dosť podarené, ale myslím si, že nedokazuje nič konkrétne. Sú to špičkové stroje tie autá, ale myslím si že tých 1001 koní vo Veyrone má svoje opodstatnenie. http://www.youtube.com/watch?v=XwhUF4we5Bg&feature=player_embedded#!
Pre doplnenie : jedna sa o usera menom uD0nTkn0wMe2 . Treba ho vidiet, snad sa vam ho podari spustit. Po 200km/h je schopne GT-R s vykonom 730 koni drzat sa bok po boku s Veyronom a ani pri vyssich rychlostiach nie je rozdiel nijako markantny. Iste, mohli by sme zacat rozpravat o dynamickej charakterisitke, prenose vykonu, prevodovkach, a jazdnych odporoch. Jedna sa mi vylucne o to, aby som poukazal na fakt, ze aj za zlomok ceny Veyrona je mozne dostat ekvivalentny nastroj na besnenie :)
@AndrejAndrej, ak chceš poukázať na fakt, že GT-R stojí zlomok ceny a je podľa teba ekvivalentny, iste sa to nerobí slovami NAJLEPŠIA A JEDINÁ VOĽBA. Lebo to sú slová hodné fanatickej propagandy, nie zdravého úsudku. Podľa tohto výroku sa vlastne môžu prestať v momente vyrábať všetky ostatné performance cars na svete...
GT-R ma sice excelentny pomer cena/vykon, ale slovo "ekvivalentny" by som s Veyronom urcite nepouzival :-) Veyron je ina dimenzia, toto video naozaj nic nedokazuje. Vzdy bol Veyron znacne rychlejsi. V zrychleni 0-300 by dal Veyron aj upravenym Nissanom na prdel. Ale pekne video. Zboznujem ten zvuk Nissanovskej dvojspojky pri preradeni!
@Lacospeed"V zrychleni 0-300 by dal Veyron aj upravenym Nissanom na prdel." Laco tak to zas nie. Veyron je uberwagen ale zase tvrdit ze nad neho niet, tak to je silna kava. Veyron ma 0-300 za 16.7s. A teraz si pozri, ako take "upravene" GTR chodi. Bacha aby ti nepadla sanka hehe http://www.youtube.com/watch?v=29xXZkK-Rdk
@Peter TSChlapci, este si pozrite rok. 1998! Ja to tvrdim uz davno :) . Dik za link Peto, spravil mi radost. Inak mam take tusenie, ze tato diskusia sa cela zvrhne niekam, kde povodne ani nemala byt, ale nevadi mi to. Som sam zvedavy, ako sa to vykrystalizuje :D
@Peter TSAj keby nahodou nebolo nad Veyron, dal si zly priklad. Jednoducho tuning je uz nieco uplne ine. Neboj, japonske videa a ich scenu sledujem uz par rokov, sanka mi nepadla. Videl si, ako dopadol. Po kazdom sprinte ledva uchladili motor a nakoniec sa im motor vysypal. To nie je umenie. Mal ovela lepsi pomer vykon/hmotnost a aj tak dal Veyronu na 300 len 0,2 sekundy. Ale len raz. Z Veyronom to mozes robit dookola a uchladi sa. A stale aj Veyron mozes upravit na 1500k, ako som hore pisal Andrejovi.
Laco: Zdar. Vsetko zalezi od uhla pohladu, si myslim. Neviem, ci si videl plnu verziu videa, ktoru je problem prelinkovat. Nech sa na to pozrieme z ktorejkovlek strany, bol som neskutocne prevapeny, akym dostojnym protivnikom bolo Veyronu toto GT-R. Mne je jasne, ze FYZIKA sa obabrat neda. Ale kde ma Veyron realneho protivnika vo svojej kategorii, ked je schopne pri blaznivych Top Gear testoch sekundovat stihacke s prudovym motorom?! Toto video na stranke fakt nic nedokazuje, je nevyhnutne pozriet si plnu verziu, navod, ako ho najst na Utube je nizsie uvedeny :) Dik za postreh!
@AndrejVed ja viem ako to myslis. Uz minule som pisal, ze z GT-R dostanes 800k za 20 000 USD uplne v pohode. Ale takych prikladov je vela. Tuningom obycajnych aut sa daju lacno prekonat vykony supersportov. Uz davno existuju 1000 konove Supry, ktore by si to s Veyronom rozdali v pohode. Aj ked GT-R je dobry v tom, ze toho znesie vela bez hardwarovych uprav vnutornosti a nejakych velkych obäti. Superom Veyronu moze byt napr. Koenigsegg CCX-R, Zenvo a Caparo nepocitam. No a predstav si, keby sa niekto pustil do upravy Veyronu. 1500k v pohode podla mna.
@LacospeedLaco: Dakujem za odpoved. Vo vela veciach mas pravdu, to nepopieram. Mne je tazke pochopit vyznam niecoho takehoto, ako je Veyron, Koenigsegg CCX-R, ci Mosler MT900R. A prave naopak, chapem a hlboko reskeptuje vozy od Radicalu, Capara, ci Lotusu, alebo Caterhamu. Je to o podstate celej veci, pristupe, filozofii a chapani pojmu zavodne auto, respektive supercar. Osobne si myslim, ze vykonovy potencial ma Veyron nebetycny, ved ja preto je v plane Super Veyron, pretoze tych ostatnych 200k ich tolko boliet nebude, ako by si mohli mnohi mysliet :)
@AndrejJa zas práve autá ako Veyron, Koenigsegg obdivujem. Sú to totiž mašiny, ktoré ponúkajú aj pohodlie, komfort a prakticky každodennú použiteľnosť. To snáď okrem lotusov žiadne z uvedených neposkytne. Malá výkonová hmotnosť je síce super, ale Radical a Caterham sú úplné extrémy. Skvelá zábava, tieto autá, nepochybne. Ale to sa už človek môže voziť v motokáre. Netrénovaný po 30 min. odchádza z bolesťami celého tela ako po bitke. To sa v superšportoch nestane, a zvládnu aj nejaké tie nerovnosti bežných ciest. Iste, aj Radical aj Caterham môžu mať EČV... ...aj v zime sa dá chodiť v sandáloch. Kumšt superšportov a GTčiek je v tom, že ponúkajú vodičovi dôstojnosť, komfort, častú použiteľnosť, trvácnosť a špičkové jazdné zážitky. Extrémne poladené autá a radikálne trackday cars ponúkajú za zlomok ceny zlomok schopností - len rýchlu jazdu.
Je to totalka trapne...porovnavat veyron...s nissanom...je mnozstvo aut ktore maju hmotnost vs vykon porovnatelnu s veyronom a predsa tam nespadaju....co sa tyka vyvoja launch control ako je na veyrone su v predu 6 rokov...iny to nenapadko odkukali...to je realita....Bugatti veyron nebol vyvyjany ako sportove auto Nissan GTR áno...:_)))...veyron je zberatelsky kusok....ktory bude mat pre urcitu skupinu ludi vzdy hodnotu....pozrite sa potom na cenovku Nissanu o 5 rokov..:_))))kde to dotiahne..:_)))...BUgatti je nieco celkom ine.....v akceleracii by nasiel mnoho dalsich konkurentov...ale v jazdnych vlastnostiach sotva........
narychlo osm is precital vase odkazy a myslim si ze Veyron nie je "vytuningovany" ako to GTR a tym padom ma Bugatti vacsi motor = vacsi potencial pre vacsi vykon, ale vydeo je dobry priklad, kao sa da za "malo"(GTR tuning) vela Bugatti... Ale co by som cle vidiet, tak to je urcite Leexus LFa vs Bugatti..a toto by bolo pecka :)
Bugatti je sam o sebe uz Tuned verzia ked ma 4 turba... a ked ho skladali... suciastky nevyrabali ... ale objednali najdrahsie a najkvalitnejsie diely ... a napriek tomu ma len 1001 koni, VW su uboziaci ked z 8 litra a 16 valca dostanu len 1001 koni... a to maju setko v tom auto naj. GTR- 35 je 3,2 liter ak dobre vravim... a 6 valec... a da sa dat na 1000 koni ... a hodnota je ovela mensia ako Bugatti ... A to sa = Japonci su ovela lepsi v autach ako Europania cize Nemci ospevovany autickari :D a to je len zaciatok.