Páni v JA Motorsport nadopovali lacné Nano steroidmi. Svedčia o tom nafúknuté blatníky, ktoré skrývajú športové slicky a odolnejšie brzdy. Pôvodné bubny nahradili športovými kotúčmi od AP Racing. Úpravou vzhľadu prešiel aj predný a zadný nárazník. Dizajn radšej nehodnotím. Každý si urobte vlastný názor. :-)
Motor navyše už neleží vpredu. Presunul sa do stredu a nahradil zadné sedadlá. Čiže tu máme kombináciu krátkeho rázvoru, motoru uprostred a pohonu zadnej nápravy. To znie ako kopec zábavy. :-)
Nafúknuté blatníky dávajú najavo, že toto nie je obyčajné Nano.
Aby nevyzneli úpravy exteriéru vtipne, tak pôvodný dvojvalcový motor vymenili za silnejší štvorvalec. Motor má síce skromný obsah 1,3 litra, ale, a teraz sa držte, vydolovali z neho až 233 koní! Ešte ste nespadli? Tak vedzte, že Nano má v sérii len 600 kg pohotovostnej hmotnosti. To je pomer hmotnosti a výkonu na úrovni 3,49 kg/kW. Pre porovnanie, je to úroveň Ferrari 458 Italia (3,54 kg/kW). Motor navyše už neleží vpredu. Presunul sa do stredu, kde nahradil zadné sedadlá. Čiže tu máme kombináciu krátkeho rázvoru, motoru uprostred a pohonu zadnej nápravy. To znie ako kopec pretáčavej zábavy. Pre zvýšenie bezpečnosti a zvýšenie tuhosti karosérie je v aute namontovaná ochranná klietka. V oholenom interiéri nájdeme aj športové škrupiny Recaro.
Upravené Nano má motor uprostred a 233 koní.
A čo môže stáť táto indická hračka? Obyčajné Tata Nano stojí v prepočte približne 1 900 eur. Koľko by teda mohol stáť tento upravený vozík? 10 000 eur?... Ani náhodou. Ak chcete kúpiť upravené Nano, tak si pripravte viac ako 32 000 eur. A za túto sumu sa dá kúpiť už auto inej kategórie. Za rovnakú cenu kúpite napr. Audi S1 s rovnakým výkonom.
Zdroj: autoblog.com