Páni v JA Motorsport nadopovali lacné Nano steroidmi. Svedčia o tom nafúknuté blatníky, ktoré skrývajú športové slicky a odolnejšie brzdy. Pôvodné bubny nahradili športovými kotúčmi od AP Racing. Úpravou vzhľadu prešiel aj predný a zadný nárazník. Dizajn radšej nehodnotím. Každý si urobte vlastný názor. :-)

Motor navyše už neleží vpredu. Presunul sa do stredu a nahradil zadné sedadlá. Čiže tu máme kombináciu krátkeho rázvoru, motoru uprostred a pohonu zadnej nápravy. To znie ako kopec zábavy. :-)

Nafúknuté blatníky dávajú najavo, že toto nie je obyčajné Nano.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov

Aby nevyzneli úpravy exteriéru vtipne, tak pôvodný dvojvalcový motor vymenili za silnejší štvorvalec. Motor má síce skromný obsah 1,3 litra, ale, a teraz sa držte, vydolovali z neho až 233 koní! Ešte ste nespadli? Tak vedzte, že Nano má v sérii len 600 kg pohotovostnej hmotnosti. To je pomer hmotnosti a výkonu na úrovni 3,49 kg/kW. Pre porovnanie, je to úroveň Ferrari 458 Italia (3,54 kg/kW). Motor navyše už neleží vpredu. Presunul sa do stredu, kde nahradil zadné sedadlá. Čiže tu máme kombináciu krátkeho rázvoru, motoru uprostred a pohonu zadnej nápravy. To znie ako kopec pretáčavej zábavy. Pre zvýšenie bezpečnosti a zvýšenie tuhosti karosérie je v aute namontovaná ochranná klietka. V oholenom interiéri nájdeme aj športové škrupiny Recaro.

Upravené Nano má motor uprostred a 233 koní.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov

A čo môže stáť táto indická hračka? Obyčajné Tata Nano stojí v prepočte približne 1 900 eur. Koľko by teda mohol stáť tento upravený vozík? 10 000 eur?... Ani náhodou. Ak chcete kúpiť upravené Nano, tak si pripravte viac ako 32 000 eur. A za túto sumu sa dá kúpiť už auto inej kategórie. Za rovnakú cenu kúpite napr. Audi S1 s rovnakým výkonom.

Zdroj: autoblog.com