Porsche od TechArt - nedráždi hada bosou nohou
Celý kit je rozdelený do niekoľkých častí: výkon, aerodynamika (design), jazdné vlastnosti a interiér. Je jasné, že úpravca zobral úpravu kupátka od podlahy a nevynechal nič podstatné. Základ "performance" úprav je úprava manažmentu riadiacej jednotky motora. Tomu sekunduje upravený výfuk od zvodov, cez športový katalizátor až po koncový tlmič. Dokonca je tu jedna finesa, ktorá sa osobne mne veľmi páči: tlačidlom v kokpite si môžete meniť charakter zvuku, teda buď klasiku (keď idete uťahaný z práce a dB navyše sú obťažujúce) alebo racing pre jazdu na okruhu. Zhrnuté a podčiarknuté, celá táto úprava prináša nárast až 35k oproti sérií!
TechArt sa troška pohral aj s interiérom, ale to hlavné sa udialo inde
Aerodynamika je nemenej dôležitý prvok takejto úpravy, hlavne keď TechArt testuje každý jeden diel v aerodynamickom tuneli! Iba tak môže mať zákazník istotu, že tieto doplnky aj skutočne fungujú tak, ako majú. Teda prítlak a stabilita nie je len marketingovým pojmom tohto úpravcu. Kit pozostáva z predného a strešného spojleru, zadného stavitelného krídla, bočných prahov a difúzoru.
TechArt posilnil Porsche 911 Carrera 4S o 35 koní
Nie nadarmo sa vraví, že auto sa má stavať od podvozku. Tohto zlatého pravidla sa držia aj chlapci z TechArtu a preto naordinovali Carrere komplet nový podvozok (ten má napríklad nastavitelný spätný útlm). K tomu pridali špičkové hliníkové kolesá TechArt Formula a Formula II (je tu možnosť ich objednať ako jednoliate alebo skladané z viacerých častí) alebo kované Formula III. Ak sa vám zdá, že takto znížené Porsche má problém vojsť do vašej podzemnej garáže, nezúfajte. TechArt myslel aj na to. Do interiéru nainštaloval ovládač, ktorý dokáže auto zvýšiť až o 60mm. A to dokonca aj počas jazdy (do 60 km/h).
Zvyšok úprav (pre niekoho tak nepodstatný) je tvorený vylepšeným interiérom. Metre štvorcové kože, hliníku alebo karbónu vám tu namiešajú len podľa vašej fantázie. A finančných možností... Viac info na TechArt.de