"Obyčajná" ZR1 zrýchli na 100 km/h za 3,4 sekundy. Odhadujem, že po úpravách to zvládne pod tri sekundy.
ZR1 má v DNA zakorenenú rýchlosť. Veď predsa patrí k vrcholom amerických supercars. To čo jej urobili v Nemecku je až ťažko uveriteľné. Motoru dali nové vačkové hriadele, upravenú hlavu motora, upravený kompresor, silnejšie pružiny ventilov, väčšiu škrtiacu klapku a kompletne upravený výfukový systém. Výsledkom je neuveriteľných 557 kW (758 k) a 910 Nm!
Takáto masa výkonu musí byť patrične chladená. Operáciu preto podstúpil aj chladiaci systém, ktorý taktiež ďaleko prekročil svoje pôvodné hranice. Po úprave prečerpá motorom štyrikrát viac chladiacej kvapaliny ako predtým!
Rozsiahlou zmenou prešiel výfukový systém. Z vonku to vidieť vďaka štyrom kanónom na mieste difúzora.
557 kW a 910 Nm sú ozaj obdivuhodné čísla. TIKT to dosiahol vďaka komplexnej úprave 6,2 litrového V8.
Úpravami prešiel aj podvozok. Predok dostal špeciálne tlmiče a zníženie už beztak ostrého športiaku, ktorý je najrýchlejším bežne vyrábaným autom na Nurburgringu priblížili k asfaltu až o 50 mm. Vzadu sa hýbalo s uložením kolies. Listové pružiny ostali zachované. Zadná časť je k zemi bližšie o 30 mm. Toto zníženie už auto diskvalifikuje z možnosti denného použitia. Retardéry budú totiž neprekonateľná prekážka... :)
Prednú časť ZR1 Tripple X prepracovali s cieľom priviesť k motoru viac vzduchu a znížiť aerodynamický vztlak. Dozadu ubytovali nadrozmerné aerodynamické krídlo. Pod ním na miestach, kde by sme hľadali difúzor je uložená štvorica rúr ako z komína. Priestor pre kolesá vypĺňajú ľahké disky Zerra Ultralight Evo 2.
TIKT tvrdí, že s ich upravenou Corvette si vodič užije jazdu na diaľniciach, pretekárskych tratiach aj obyčajných cestách. Cenu úpravy Tripple X však neodhalil.
Miernymi zmenami prešiel aj dizajn. Dovolím si povedať, že Nemci zanechali svoj typický rukopis.
TIKT v oficiálnej správe nešpecifikuje zmeny v interiéri.