Nie, že by bol „obyčajný“ Chevrolet Corvette Stingray C7 tichým autom. Skôr naopak. V Hennessey si však veria, že môže byť extrémnejšia a nájde si nápadníkov. Preto ponúkajú sadu úprav, ktorá zvýši výkon až na 1000 koní. Úprav je, samozrejme, viac. Iný kompresor, objem zväčšený z 6.2 na 6.8 litra. Za cenu 74 500 dolárov tak dostanete poriadny výkon, ale hlavne zvuk! Ani sám neviem, k čomu by som ho prirovnal. Jednoducho, video treba vidieť pri poriadnej hlasitosti.
sedembolestna panna maria ... , idem sa prebalit
Neskutocne. Tak surovy zvuk som naposledy pocul asi pred cca 12 rokmi v BMW M3 CSL (E46), vtedy som fakt skoro pustil. Taketo zvukove prejavy by mali byt standardne sucastou priplatkovej vybavy akehokolvek sportoveho auta (samozrejme vypinatelne alebo za priplatok pre tych co to nechcu) a nie tie srakoriny z reprakov a normami priskrtenych vyfukov. Skoda, ze musi klient vzdy hladat cez aftermarket riesenia a nikto to nevie poskytnut na zelanie z fabriky so zarukou. Este aj take Lambo alebo Ferrari znie lepsie s dakym Capristom alebo Tubi, co uz povazujem za nonsens ked klient vysoli take prachy. Hlavne, ze si moze vybrat za priplatok vybrat farbu drziaku na pohare.
@raffoNapr. Akrapovič robí výfuky, kde nepoužíva podtlak, ale je to jednoducho na mechanickom princípe. Ak chceš rev z výfukov, klapkami odstavíš výfukové potrubie idúce do tlmičov za katalyzátorom a vtedy sa otvorí skrátená cesta kolenami v cca strede auta, pričom kolená sú otočené kolmo na cestu. A najlepšie na tom je to, že si to ovládaš sám. Samozrejme treba rátať s cca 2000 Eurami a viac, podľa typu auta.