Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 8 obrázkov
Veľké brzdy a prifúknutá kapota jasne napovedajú, že sa o žiadny neduživý Cayenne nejedná

Svoj ostatný projekt na tému Porsche nazvali "Cayenne Vantage 2 Carbon Edition". Prečo tá dvojka? Tomuto kitu úprav hovoria špeciálna edícia, všetko je totiž vyrobené z materiálu zvaného karbón.. Áno, dnes už takmer nič výnimočné, ale predsa len... oplácať celé auto karbónovými doplnkami nie je len tak. Niečo špeciálne na tom stále je, minimálne to, že v bezfarebnom laku auto naozaj dobre vyzerá.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 8 obrázkov

Cayenne má teda nový kabát pozostávajúci zo strešného spojlera, predného a zadného nárazníka, bočné prahy a kapotu motora. Už od pohľadu vidieť že je jemne pritvrdený podvozok a auto dostalo riadne brzdy. Toľko k vizuálnym úpravám z vonku, ich dôvod si povieme trocha nižšie. V interiéri nájde spokojný zákazník Alcantaru v čiernom vyhotovení, jeho štýlovosť zvýrazňuje lemovanie žltou niťou a taktiež karbónové doplnky. Tie sú naozaj kam až oko dovidí - napr. volant, prístrojová doska či vnútro dverí.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 8 obrázkov

Poďme ale k mechanickým úpravám. Topcar v tejto úprave vychádzal z verzie Cayenne Turbo, a keďže sa pozrel i na výkonové parametre, tušíte že to nebude len tak. Nový výfukový systém, vzduchové filtre, premapovaná ECU, brzdy Brembo a znížený podvozok. To všetko nedá vo výsledku nič iné než - zvýšený výkon.. Zo sériových 372 kW (500 k) páni dostali až 581 kW (780 koní)! Áno, s týmto budete na ruských cestách viac než kráľom...