Všetky karosárske diely vyrobili z karbónu alebo laminátu. Sériové 17-ky vymenili za oveľa väčšie kúsky Premier 4509 Limited PL-X. Dopredu napratali 20-palcové disky s rozmermi 9Jx20 ET-16 (áno, ET je záporné) s pneumatikami 255/30 R20 a dozadu 22-palcové 11Jx22 ET-38 s pneumatikami 295/25 R22.
Veilside si zobral do parády vozidlo Toyota Supra štvrtej generácie. Nový bodykit 4509 GTR pripomína Bentley Continental a má svetlá z Audi R8.
Vnútri sa vo Veilside pohrali s prístrojovou doskou a prečalúnili volant i sedadlá. Všade použili čiernu kožu s červeným prešitím. Stred sedadiel zabalili do červenej Alcantary s diamantovým vzorom.
Sedadlá s novým čalúnením a diamantovým vzorom
Z motora dostali 680 k
Po výkonovej stránke Veilside 4509 GTR ťaží z výhod Toyoty Supra, hlavne z prakticky nezničiteľného 3,0 litrového twin-turbo radového 6-valca 2JZ-GTE. Použili turbo kit HKS s väčším medzichladičom a kopou ďalších úprav. Z motora dostali 680 koní pri 6250 ot. a 745 Nm. Aby výkonu stačili aj ostatné prvky auta, napratali do neho novú pretekársku spojku, na mieru vyrobený výfuk, veľké brzdy a samozrejme športový podvozok.
Zdroj: carscoops.com, veilsidejpn.com