Abflug Spiral 86
Toyota GT 86 a Subaru BRZ majú skutočne potenciál na ďalšie úpravy a toto je len dôkaz - kompletný bodykit podčiarkol agresívne ale stále vyvážené tvary auta. Celkovo pozostáva zo štyroch kúskov: predný nárazník, prahy, zadný nárazník a jemné krídlo. Za mňa určite doposiaľ to najkrajšie, čo som pre toto auto videl. Škoda len, že zatiaľ sa uvažuje len o domácom trhu a export mimo Japonska aktuálne nie je v pláne. Ale dobre viete, že len peniaze nakoniec rozhodnú o finálnej destinácií :)
Abflug Spiral 86
A teraz to podstatné - dvojliter pod kapotou dostal výrazný doping v podobe kompresoru a kompletného výfukového systému HKS. Tým sa výkon vyšplhal na úroveň približne 258 k a krútiaci moment atakuje hranicu 300 Nm. Kompresor teda vo finále zlepší toľko kritizovanú dynamiku v nízkych otáčkach, kde je GT 86 skutočne "lenivá". Áno, stále sa to môže zdať ako veľmi malá hodnota, najmä v porovnaní s inou japonskou hviezdou GT-R, avšak nezabúdajme na nízku váhu GT 86 a z toho plynúce precízne jazdné vlastnosti.
Abflug Spiral 86
Abflug Spiral 86 má však v klobúku ešte jedno eso - kompletný podvozok HKS HIPERMAX IV GT, ktorý už i tak špičkové jazdné vlastnosti tohto kupé privádza na novú úroveň. Áno, teraz to už nebude auto pre každého, ale kto hľadá extra triedu, tak ju už našiel. Čerešničkou na torte sú 19" kolesá Abflug Prism III s pneu 235/35/ZR19 a 255/30ZR19 vzadu.
Váš názor, môže byť?
Abflug Spiral 86