Kam to speje svet individualizácie, keď sa profi úpravca rozhodne upraviť prácu profi úpravcu?
Tak to veru je, Carlsson zobral AMG-čkový CLS63 a pohral sa s ním tak, že po úprave má navyše takmer 100 koní, iný aero kit a trocha počačkaný interiér. Performance Package CLS 63 AMG, ktoré dokáže zrýchliť 0-100 km/h za 4,3 s nie je podľa istej skupinky ľudí dosť dobré. Carlsson znížil čas akcelerácie na 4,1 s. To docielil najmä zvýšením krútiaceho momentu na ohromujúcich 800 Nm. Výkon stúpol zo 410 kW (557 k) na 477 kW (649 k). Sýstém softvérovej úpravy manažmentu motora má Carlsson priamo patentovaný a nazýva ho C-Tronic. O tom, či zvyšovali aj objem valcov nepadlo ani slovo, a tak môžeme vychádzať z toho, že agregát nemenili. Vpredu teda máme rovnaký motor ako v AMG verzii - 5.5-liter twin-turbo V8 s priamym vstrekvaním paliva a variabilným azda všetkým... Dobre sa to číta, že?
Zvonku sa CK63 RS dočkalo pár úprav. Všetky spojlery sú, samozrejme, z karbónu. Kit obsahuje predné lízatko, čierny oceľový grill, vzadu je to krídielko na veku kufra a RS difúzor. Antikorózny výfukový systém dostal štyri oválne koncovky a úpravy viditeľné z vonka sa končia pri ponuke 20" kolies, ku ktorým ponúkajú aj kit pruženia znižujúci svetlú výšku o 30 mm. Interiér dostal kožu Mokka v hnedej farbe s karbónovými detailmi v rovnakom odtieni. A aký by to bol tuner, keby ste nedostali koberčeky s ich logom?