Neberte to zle, každý má inú chuť a štýl, a tento bodykit sa možno páči všetkým, len mne nie. Možno. Ale ja to myslím principálne. McLaren vyrobil P1 ako technický klenot. Aerodynamika bola základom, konštruktéri sa prispôsobovali požiadavkám dizajnérov. Je to tím s obrovskými skúsenosťami z formule 1, podvozok i obtekanie vzduchu vymakali do dokonalosti a prítlak je taký, že v zákrute vám vytiahne plomby zo zubov. No a takúto vec sa rozhodne upravovať nejaká firma GSC, ktorá na svojom webe nemá ani zmienku o tom, že by mali aerodynamický tunel. Vylepšiť vymakaný systém prítlačného krídla P1 tým, že ho nahradím pevnou (i keď nastaviteľnou) doskou... čo viac k tomu dodať? Tu sa jedná o čisté pozérstvo.
Aerodynamický kit nie je ale jediné, čo pre McLaren P1 chce firma ponúkať. Ak je niekomu kombinovaných 916 k z prepĺňaného 3,8-litra V8 málo, GSC ho zvýši na viac než 736 kW /1000 koní. To už bude poriadna stíhačka, preto prepracovali i koncovky výfukov, ktoré vyzerajú ako trysky prúdového motora. Tým si chcú získať zákazníkov, ktorých naozaj nebude veľa. Asi nie každý si nechá prerobiť špičkové auto od formulových inžinierov nemeckým tunerom...