Chlapci z firmy Switzer dobre vedia, že ich zákazníci nechcú len monštrá vhodné na okruhy, ktoré musia tankovať špeciálny benzín a v bežnej premávke sú nepoužiteľné. Preto prišli s novou úpravou Nissanu, ktorá síce poriadne zvýšila výkon, ale GT-R môže aj naďalej jazdiť v obyčajnej premávke.

Nové dielo dostalo názov Ultimate Street Edition. Napriek veľkému nárastu výkonu 3,8 litrový šesťvalec ostal na svojom mieste. Namiesto výmeny podstúpil ťažkú operáciu, kedy dostal nové piesty, čapy, ojnice, vačkové hriadele, turbodúchadlá a medzichladiče. Aby to GT-R všetko zvládlo musel nastúpiť ešte nový chladič a upravená riadiaca jednotka. Motor navyše spolupracuje s špeciálnou prevodovkou Sheperf a všetko to končí nerezovým výfukom.

Ťažko si viem predstaviť Nissan GT-R s výkonom 1000 koní, ktorý je vhodný na každodenné použitie napríklad aj v preplnenej mestskej premávke. Switzer tvrdí, že to nie je žiaden problém.
Úpravca tvrdí, že aj napriek masívnemu výkonu dokáže GT-R držať na diaľnici spotrebu 11,7 l/100km.

Úpravca tvrdí, že aj napriek masívnemu výkonu dokáže GT-R držať na diaľnici spotrebu 11,7 l/100km.

Každému je určite jasné, že po takomto náraste sily musia nasledovať ďalšie úpravy. GT-R na každodenné použitie má vďaka novým pružinám menšiu výšku a brzdí pomocou nano- karbónových brzdových doštičiek. Nové zliatinové kolesá sú úplnou samozrejmosťou.

„Toto auto sme postavili pre ľudí, ktorí chcú výkon minimálne 1000 koní a chcú si každodenne užívať jeho pohodlie počas jazdy na okruhu alebo cestou do práce, do obchodu, v zápche, či po diaľnici,“ povedal majiteľ spoločnosti Tym Switzer.

Škoda, že túto pekelnú mašinu u nás asi nikdy neuvidíme. Rád by som videl jej každodenné využitie na našich cestách. Úpravca neodhalil koľko stojí prestavba obyčajného GT-R na túto raketu pre dennodenné jazdenie do supermarketu.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 12 obrázkov