Za kolesami jasne vidieť nový brzdový systém, ktorý dokáže zastaviť aj BMW 1M Coupe s výkonom navyše.
Preplňovaný trojliter po zmenách nabral silu a pôvodný výkon narástol o 70 koní na 410 koní. Stojí za tým nový výfukový systém, zmenený softvér riadiacej jednotky a nové nasávanie vzduchu. Za superľahkými 19 palcovými kolesami vysoký výkon krotia brzdy s 380 mm kotúčmi a šesť piestovými strmeňmi MAC.
Úpravcovia neriešili iba výkon, ale aj dizajn. Malé BMW dostalo veľa karbónu na zadný difúzor, kapotu, predný spojler a podobne. Všetko dopĺňa čierna farba, ktorá z kupé podľa chlapcov z Alpha-N robí beštiu. Pridaním karbónových dielov určite došlo aj k zníženiu hmotnosti. O koľko? Nevieme.
Nemci dali karbónovej kapote otvory na odvetrávanie preplňovaného trojlitrového motora.
BMW 1M Coupe sa dá pripraviť na niekoľko spôsobov. Mne sa určite viac páči úprava so zvýšením výkonu, ale aj Američania zaznamenali so svojím výtvorom slušný úspech.
Vyzerá to tak, že upravené BMW je len predjedlo. Alpha-N chystá nový supersport Alpha One s motorom uprostred. Klebety zatiaľ hovoria o výkone až do 800 koní s hmotnosťou 1080 až 1270 kg.
Druhé dnešné BMW 1M Coupe vzniklo na iný spôsob. Žiadne pridávanie výkonu sa nekoná. H&R BMW 1M Coupe je výsledok práce Američanov, ktorí prestavali kupé s európskymi špecifikáciami.
To, že toto BMW sa hlási k Európe spoznáme podľa svetiel. Američanom to nevadí.
Spoločnosť H&R Springs sa špecializuje najmä na podvozky. Netreba upresňovať, aké je hlavné zameranie tejto úpravy. Na podvozok dali hrubšie stabilizátory s priemermi 27 a 23 mm. Okrem toho 1M znížili vpredu o 30 a vzadu o 15 mm.
Veľkou pýchou kupé sú 19 palcové kované zliatinové disky Forgeline Concave RB3C s centrálnou maticou s pneumatikami Michelin Super Pilot Sport. Za nimi sú brzdy Brembo s 380 mm kotúčmi. Len dizajnovým doplnkom je trikolóra, ktorá sa tiahne cez celú karosériu.