Pri pohľade na auto by bolo možno jednoduchšie písať o tom, čo u Vilner nezmenili. Ono vlastne z pôvodného auta je zachovaná iba línia strechy. Nové diely karosérie vyrobili z karbónu, a predné svetlá si požičali z Infinity FX. Ja osobne tomu nemôžem nič vytknúť, páči sa mi takáto úprava, obzvlášť bočné prieduchy alá žiabre žraloka alebo svalnatý zadný blatník. V interiéri by ste sa zmien taktiež nedopočítali, snáď len športové sedadlá jasne hovoria o pôvode v BMW M6. Ale i volant je iný a akáže by to bola úprava, keby to všetko nepotiahli Alcantarou. Farebná kombinácia je vecou vkusu. Pod prednou kapotou sa ukrýva srdce žraloka, 4,4-litrový motor V8, ktorému sa venoval AC Schnitzer. Výkon 272 kW (370 k) a krútiaci moment 522 Nm bude istotne stačiť. Auto u Vilnera posadili na devätnásť palcové kolesá Z Performance.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 15 obrázkov