Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 9 obrázkov

Potrebné boli viaceré úpravy

Úloha to nebola rozhodne jednoduchá, no napriek tomu sa v Kosove našla partia ľudí, ktorá sa do tohto projektu odvážne pustila. Auto je prekopané od základov a pôvodná zostala iba karoséria. Kedže napchať motor V10 pod kapotu maličkého Golfa bol spočiatku problém, bolo nevyhnutné do prednej kapoty vyrezať dieru, aby sa tam vôbec zmestil. Toto riešenie ale nebolo veľmi vydarené z hľadiska aerodynamiky vozidla. Lepším riešením už bolo vyrobenie väčšej prednej kapoty na mieru, ktorá má v prednej časti otvory pre prívod vzduchu k motoru. Zaujímavosťou pri tomto nadupanom aute je, že chladič sa vôbec nezmestil pod prednú kapotu, preto mu museli nájsť nové miesto v zadnej časti vozidla. Vzduch je k nemu vedený zospodu auta, kde namiesto zadných sedačiek konštruktéri osadili akúsi plechovú krabicu, ktorá spomínaný prívod vzduchu umožňuje. Bohužiaľ, presný výkon známy nie je, no značka "RS6 1000PS" každému napovie, že sa jedná o slušnú porciu konských síl, ktorá Golf s hmotnosťou len niečo okolo 1,3 tony dravo vystrelí k nelegálnym hodnotám rýchlomera. Tento golf je jednoznačným dôkazom toho, že pekelnú mašinu dokážu vytvoriť nie len v Rumunsku (Octavia II RS Bimoto), ale aj v Kosove.