Maximálka 320 km/h poriadne preverí korienky každého vlasu.
Výkon prišiel od jeho väčšieho súrodenca. Manhart si jednoducho požičal motor z BMW X6 M. To znamená, že M3 teraz musí prežívať akcelerácie z 4,4 litrového osemvalca s dvojitým preplňovaním. Za týmto brutálnym výkonom navyše stojí upravená riadiaca jednotka. Počtu koní prospieva aj výfukový systém Akrapovic Evolution Titanium. Údaje o zrýchlení síce nemáme, no obmedzovač maximálky skončil v koši. Vďaka tomu MH3 môže ísť až 320 km/h. Z X6 M pochádza aj šesťstupňový automat, ktorý má schopnosť uzamknúť diferenciál.
Spod kapoty ide strach. Tachometer má maximálnu hodnotu 400 km/h.
Krotenie tohto počtu koní chce poriadnu odvahu, ktorú má jedine nový brzdový systém so štvorpiestovými brzdovými strmeňmi. Na prednej náprave sú kotúče s priemerom 396 mm a vzadu majú 374 mm. Pekelný stroj stojí na 20 palcových kolesách. Vzadu sú pneumatiky široké až 305 mm. Zmenou prešlo aj odpruženie. Je úplne nové.
MH3 spoznáte podľa karbónových doplnkov, čiernej farby a nasávacími otvormi na kapote. Manhart na palubu nainštaloval vlastný informačný systém, ktorý vodičovi poskytuje všetky informácie o parametroch a výkonoch auta.
Zdroj: tlačová správa