Zadná časť získala zväčšené krídlo a difúzor.
Mansory rozšírilo prednú nápravu o 40 a zadnú dokonca o 50 mm. Úpravy prednej časti vytvorili dodatočný prítlak. Vďaka úpravám podvozku vzniklo zvýšené chladenie bŕzd. Zväčšené zadné krídlo v kombinácii so zadným difúzorom zlepšujú stabilitu vo vysokých rýchlostiach. Ako to už dnes býva zvykom, pri prestavbe sa vo veľkej miere využili uhlíkové vlákna. Mansory tvrdí, že v interiéri použili najluxusnejšie materiály. Dovnútra sa dostal nový volant, hliníkové pedále a doplnky z karbónu.
Zliatinové disky majú na prednej náprave veľkosť 20 palcov. Zadná náprava má 21 palcov.
Mansory vylepšilo dizajn, výkon aj jazdné vlastnosti. Presne takéto majstrovské diela sú korením najväčších autosalónov.
Tak ako v prípade McLarenu MP4-12C, Mansory sa neobmedzilo len na dizajnové úpravy. Vylepšením prešiel aj 6,5 litrový motor V12. Zmenili dáta v riadiacej jednotke a pribudol nový výfukový systém. Pôvodných 522 kW (700 k) sa tak zmenilo na 555 kW (754 k). Maximálny krútiaci moment 750 Nm je dostupný od 6000 ot. Akcelerácia na 100 km/h je nižšia, vynikajúcich 2,8 s. Top speed narástol o zhruba 6 km/h na 355 km/h. Pohľady pútajú aj nové zliatinové disky s veľkosťou 20 a 21 palcov.
Dvojmiestny interiér poskytuje po zmenách maximálny luxus.
Výkon motora sa zvýšil o 33 kW. Krútiaci moment narástol o 60 Nm.