Žlté Porsche od RUF je prvou upravenou 911 šiestej generácie s osemvalcovým nepreplňovaným motorom.
V prvom rade musím uviesť veci na správnu mieru. V minulej časti som uviedol, že žiadne z predstavených modifikácií 911 nemá upravený motor. Trochu som vás klamal a chcem sa za to ospravedlniť, pretože RUF prišlo s dvomi jedinečnými verziami, kde síce nedošlo k úprave samotného agregátu, ale k jeho výmene.
Žlté Porsche premenovalo RUF na RGT-8. Jeho najväčšou devízou je 4,5 litrový osemvalec s atmosférickým nasávaním, ktorý produkuje výkon 405 kW (550 k) a maximálny krútiaci moment 499 Nm. Pohonná jednotka je spriahnutá so šesťstupňovou manuálnou prevodovkou. RUF RGT-8 dosahuje maximálnu rýchlosť 317 km/h. Ide o prvé Porsche 911 (991) poháňané atmosférickou V8. Že odkliaľ motor pochádza? Tak to sa podržte. Už sme vás o tom informovali, že RUF práve minulý rok dokončil vlastný, mimoriadne zaujímavý a výkonný V8 motor. Jeho litrový výkon je 122 k!
Zelené Porsche od RUF je prvou 911 šiestej generácie s preplňovaným motorom V6.
Tuneri v RUF viac vymieňali motory ako dolaďovali exteriérové a interiérové prvky.
RUF Rt 35 za svojím žltým kolegom v ničom nezaostáva, dokonca ho v mnohom predbieha. Táto chuťovka vznikla pri príležitosti 35. výročia vzniku prvého upraveného Porsche 911 turbo (RUF 3.3 Turbo). Športiak v armádne zelenej farbe je svetovo prvou 911 (991) s preplňovaným motorom V6 s objemom 3,8 litra, ktorý pochádza z 997 Turbo S. Zelená raketa dosahuje maximálny výkon 469 kW (630 k). Motor je spojený so 7 stupňovou dvojspojkovou prevodovkou PDK. Maximálna rýchlosť je 330 km/h. Okrem toho bola prepracovaná aj zadná časť. Vďaka väčším otvorom na zadnej kapote môžeme doslova vidieť motor.
V Gemballe síce motor nechali v pôvodnom stave, ale dizajn 911 však vylepšili poriadne.
Ďalším úpravcom, ktorý sa realizoval na 911 Carrera je spoločnosť Gemballa. 3,8 litrový šesťvalec s výkonom 294 kW (400 k) ostal v tomto prípade nedotknutý. Tuneri sa zamerali na dizajn. Gemballa vylepšila Porsche novým predným nárazníkom a bočnými prahmi. Prepracovaný je aj zadný nárazník, z ktorého trčí šesť koncoviek výfuku. Kvôli znižovaniu hmotnosti je automobil postavený na ultraľahkých 21 palcových zliatinových kolesách, ktoré sú o niečo ľahšie ako pôvodné 19 palcové. Interiér má veľmi elegantnú dvojfarebnú koženú kombináciu. Porsche 911 Carrera od Gemballa patrí medzi doposiaľ najlepšie zladenou upravenou verziou šiestej generácie legendy.