Žlté Porsche od TechArtu prinieslo dizajnové zmeny. Veselá farba sa dostala aj dovnútra.
TechArt prezentoval žlté Porsche 911. Na prednú stranu tuneri namontovali dvojdielny spojler, ktorý má v sebe integrovaný splitter. Exteriérové vylepšenia vzadu obsahujú nový spojler s tretím brzdovým svetlom, upravený difúzor a bočné prahy. V TechArte si mysleli, že nová 911 môže mať lepší zvuk. Soundtrack teda vylepšili novým výfukovým systémom s kontrolou ventilov. Jazdná dynamika šiestej generácie by podľa úpravcu mala stúpnuť aj vďaka použitiu 20 alebo 21 palcových zliatinových kolies, ktoré sú v porovnaní s ostatnými ľahšie až o 15%. Žltá farba sa dostala aj do interiéru, kde celkom dobre spolupracuje s čiernou Alcantarou. Športové zameranie zvýrazňuje použitie uhlíkových vláken.
Na ženevský autosalón 2012 prišlo 7 upravených Porsche 911 (typ 991). Prinieslo ich tam 6 tuningových značiek.
Sportec predstavil nedokončený tuning. K dizajnovým zmenám zatiaľ nedošlo.
Poslednú decentnú a zatiaľ gentlemanskú úpravu priniesla švajčiarska firma Sportec, ktorá v blízkej budúcnosti svoj výtvor doplní o nový aerodynamický bodykit. Na ženevský autosalón ho nestihla pripraviť. Takže exteriér má naozaj minimálne zmeny.
V budúcnosti Švajčiari predstavia úpravu doplnenú o ďalšie zvýšenie výkonu a nový aerodnymický bodykit.
Sportec na druhej strane vylepšil elektronický manažment motora, ktorý z 3,8 litrového šesťvalca vytlačil 313 kW (420 k) čo predstavuje nárast o 15 kW (20 k). Tuning vylepšil aj maximálny krútiaci moment. Ten stúpol o 25 Nm. Vďaka tomu upravené Porsche akceleruje na 100 km/h za 4,7 sekundy. Top speed je 295 km/h.
Nové športové odpruženie znížilo legendu o 25 mm. Sportec pridal aj nové 20 palcové zliatinové kolesá. Po ženevskom predstavení Sportec svoje dielo dopracuje pridaním ľahšieho výfukového systému, ďalším zvýšením výkonu a aerodynamickým bodykitom.