Toto nekompromisné zdokonaľovanie, trpezlivosť a precíznosť remeselného spracovania, ktorého výsledkom sú výkonné Lexusy vzbudzujúce najvyššie emócie vodičov, prezentujú spoty pripravené pre novú kampaň nazvanú Performance, Crafted to the Extreme (Výkon spracovaný do extrému). Ukazujú cestu modelov LC 500, RC F a GS F od výrobnej linky až na trať, kde majstri riadenia testujú ich výkon.
„V spoločnosti Lexus je meradlom výnimočnosti nielen kvalita vozidiel, ale aj emócie, ktoré vyvolávajú,” hovorí Cooper Ericksen, viceprezident spoločnosti Lexus USA pre marketing. "Titul Takumi je najvyššia hodnosť, akú môže získať pracovník Lexusu. Majstri Takumi sa starajú o najmenšie detaily pri konštruovaní aerodynamicky tvarovaných karosérií, overujú titánové časti motorov a overujú (skúšajú) hotové autá na trati.”
Marketingová kampaň zahŕňa dva polminútové spoty - Crafted Extremes a Extreme Measures a jednominútovú, predĺženú verziu Crafted Extremes – Extended Cut. Réžiou reklamných filmov bol poverený Ozana Biron, tvorca známy v automobilových kruhoch a scén nakrúcaných na trati sa zúčastnil majster driftingu a hollywoodsky kaskadér Rhys Millen.