Nemecký štýl na škodu?
Podľa Bloomberg sa Sengpiehl tiež vyjadril v štýle „potreby väčšej pestrosti pre ľudí, ktorí chcú zábavu“. Jednoducho povedané, Volkswagen chce pôsobiť viac na emócie ľudí. Už to pôsobí ako klišé, keď sa pri VW spomína práve fádnosť, nuda a „šeď“. Jedným zo spôsobov. ako dosiahnuť prozákaznícku orientáciu, bude väčšia angažovanosť značky na sociálnych sieťach a digitálna reklama. Zmenou majú prejsť marketingové oddelenia, ktoré sa operatívne prispôsobia meniacim sa podmienkam na trhu.
VW chce byť viac emotívny. Môže pri tom načrieť do minulosti.
Viac emócií
Jedným z kľúčových bodov blízkej budúcnosti je predstavenie a rozšírenie elektrických áut. VW plánuje produkčné verzie modelov I.D., I.D. Buzz a I.D. Crozz, ktoré majú byť viac „fun“ a zamerané na mladšiu klientelu. Práve prekopaný marketing chce presviedčať ľudí, aby si kúpili elektromobil.
Sengpiehl potvrdil aj nové logo VW. Predstavia ho v r.2019. Logo má „vyzerať lepšie na autách a na displejoch smartfónov“. Čo si pod tým predstaviť, je diskutabilné. Naposledy mierne pozmenili logo v r. 2012, kedy dostalo 3D nádych.
Zdroj a foto: VW, carscoops