Dekarbonizácia automobilového priemyslu bude veľmi bolestivá, ak EÚ nezruší alebo nezmierni likvidačné pokuty. Hrozí, ...
Nová vedecká štúdia prináša šokujúce závery. Prach z brzdového obloženia je podľa výsledkov Univerzity ...
Aby moderné naftové motry spĺňali prísne emisné normy, sú vybavené filtrom pevných častíc (DPF). DPF je navrhnutý ...
Od januára sú automobilové spoločnosti povinné dodržiavať striktnejšie normy na emisie a v prípade ich porušenia čelia ...
Neschopnosť Európskej komisie vnímať malý záujem o elektromobily a súčasne jej neochota diskutovať o pokutách za CO2 ...
Neustále sprísňovanie maximálnych povolených hodnôt sledovaných emisií automobilov nejedného motoristu so začiatkom ...
Nie je to tak dávno, čo koncern Stellatis otvorene hlásal, že chce čoskoro seknúť so spaľovacími motormi a prejsť na ...
Podarí sa dohodnúť ústupky Bruselu? Zákaz klasických áut nateraz stále platí, aj keď vlna odporu napríklad vo ...
Chcú vyvolať rozruch, ale namiesto konštruktívnej kritiky či návrhov na riešenie prišiel ďalší útok na autá. ...
Klasické motory v nových autách majú skončiť. Zákaz áut na naftu a benzín príde od roku 2035. Z Bruselu a od ...
Nič sa výraznejšie meniť nebude. Skončia klasické autá, pričom Európska komisia neplánuje odložiť zákaz ...
Nastane v Európe koniec áut na benzín a naftu? Prezident nemeckého Spolkového úradu pre motorové vozidlá sa zasadil za ...
Namiesto roku 2035 príde veľká zmena už v roku 2030: Zákaz benzínových a naftových áut je horúcou témou vo viacerých ...
Koniec spaľovacích motorov od roku 2035 je stále horúcou témou. V týchto dňoch pritom európsky komisár pre klímu ...
Ak sa stanú realitou, nové pokuty za emisie áut by mohli ešte viac skomplikovať beztak zlú situáciu u európskych ...
Zákaz miliónov dieselových áut mal byť reálnou hrozbou. Nemecký minister dopravy Volker Wissing varoval pred niekoľkými ...
Koncern Volkswagen je v najhlbšej kríze svojej histórie. Na stole má byť zrušenie zákazu klasických áut so spaľovacími ...
Môže mať ekologickejšiu prevádzku s menej emisiami? Staré dieselové auto nemusíte dávať do šrotu. Inžinier a ...
Brusel musí pokračovať: Boj proti emisiám áut teraz neradno odložiť či stopnúť. Carlos Tavares, generálny riaditeľ ...
Automobilový priemysel čelí v EÚ problémom. Záchrana pre benzínové a naftové autá má byť podľa talianskych ...